Gjest Miss77 Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Er det noen som har tips til meg om hva jeg kan gjøre med kjæresten min etter at jeg har bundet han fast til senga med håndjern? Hva liker dere gutter at vi jenter gjør? Når VI har full kontroll? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 er jo helt individuelt da, men du står jo fritt til å gjøre det meste, men innenfor visse grenser selvsagt, du må ikke finne på å gjøre noe som du antar han ikke ville likt uten håndjern... uansett, lykke til... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Ta oppvasken? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hagen1365380365 Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg for min del hadde ikke vært typen din mere, og du måtte sansynligvis kjøpt ny seng etterpå...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ica Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Jeg for min del hadde ikke vært typen din mere, og du måtte sansynligvis kjøpt ny seng etterpå...:-) Hxa liker du da Hagen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.