Gå til innhold

Luft i magen som ikke vil ut


Gjest Winnie the Poop

Anbefalte innlegg

Gjest Winnie the Poop

Åh, jeg er SÅ stinn i magen. Masse luft. Har lyst til å fise noe så inn i hampen, men ingenting kommer ut. Noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Situps eller annen trim. Ellers så har de Minifom på apoteket.

:-)

Og dra gjerne på SATS for å ta sit-upsene. *ler*

For å være seriøs, har jeg ingen gode råd. Jeg pleier fjerne alt som strammer rundt magen, og bare slappe av -resten går av seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dra gjerne på SATS for å ta sit-upsene. *ler*

For å være seriøs, har jeg ingen gode råd. Jeg pleier fjerne alt som strammer rundt magen, og bare slappe av -resten går av seg selv...

Minifon funker... om du er plaget av det sånn ellers også, i alle fall.

Eller legg deg ned på venstre side og slapp av. Det hender det hjelper litt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærte av en yoga instruktør en gang: Sett deg på gulvet, spre beina godt rett ut til hver side.

Lat som om du har ei stor gryte mellom beina, og ei sleiv i henda. "Hold sleiven" på strak arm med begge hender og lat som om du rører i den store gryta, med skikkelig lange runde bevegelser. Slik at hele hofte/mageregionen beveger seg i store sirkler.

Dette får gjerne fart på ting etter ei stund :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...