Gå til innhold

Ikke undertegenet


Gjest ikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er nettopp det man IKKE gjør :0

Du må inn på profil og stryke ut nicket der, og så er det bare å skrive så kommer ikke undertegnet opp av seg selv.

Men du, det suger med ikke undertegnet. Finn på et nytt nick som du bruker når du ikke vil bruke ditt vanlig e nick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babuska

Nei, det er nettopp det man IKKE gjør :0

Du må inn på profil og stryke ut nicket der, og så er det bare å skrive så kommer ikke undertegnet opp av seg selv.

Men du, det suger med ikke undertegnet. Finn på et nytt nick som du bruker når du ikke vil bruke ditt vanlig e nick!

Jeg har det, men jeg bare lurte på åssen dem får det til jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nettopp det man IKKE gjør :0

Du må inn på profil og stryke ut nicket der, og så er det bare å skrive så kommer ikke undertegnet opp av seg selv.

Men du, det suger med ikke undertegnet. Finn på et nytt nick som du bruker når du ikke vil bruke ditt vanlig e nick!

flisa her - man kan da vel bare fjern nicket i feltet? bør vel ikke gå inn på Min Profil?

tester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nettopp det man IKKE gjør :0

Du må inn på profil og stryke ut nicket der, og så er det bare å skrive så kommer ikke undertegnet opp av seg selv.

Men du, det suger med ikke undertegnet. Finn på et nytt nick som du bruker når du ikke vil bruke ditt vanlig e nick!

Selv om man ikke skriver nicket sitt i ruta - så kommer det! HJELP!!!! - - ehehe

dette innlegget er også uten at det står noe i ruta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Babuska

flisa her - man kan da vel bare fjern nicket i feltet? bør vel ikke gå inn på Min Profil?

tester

Det har jeg også prøvd, men det gikk ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Noe annet

flisa her - man kan da vel bare fjern nicket i feltet? bør vel ikke gå inn på Min Profil?

tester

Amiga tester med noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjempeanonyme-carma

flisa her - man kan da vel bare fjern nicket i feltet? bør vel ikke gå inn på Min Profil?

tester

Funka dårlig,hæ...? Tror man må taste det inn i signaturfeltet. Men hva skjer da om noen regger "ikke undertegnet" som nick...? Går det an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funka dårlig,hæ...? Tror man må taste det inn i signaturfeltet. Men hva skjer da om noen regger "ikke undertegnet" som nick...? Går det an?

Nie, man må som sagt bare fjerne nicket sitt i sin egen profil. det kan ikke brukes som nick så vidt jeg veit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Nie, man må som sagt bare fjerne nicket sitt i sin egen profil. det kan ikke brukes som nick så vidt jeg veit.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...