Gå til innhold

Donering


svante

Anbefalte innlegg

Hei. Donormangelen er sjokkerende. Men hvordan blir man da donor? Vi er en gjeng som nå har bestemt oss for å donere organene våre ved en evt. død, men hvor henvender vi oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finst ikkje noko slikt som donor-card her i landet. DU må berre sørge for at dine næraste veit at det er dette du ynskjer.

Eg har forøvrig lagt ein lapp i lommeboka mi der eg har skrive at eg ynskjer å vera organdonor i tilfelle eg døyr i ei ulukke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

Det finnes en folder med slike kort på apotekene. Både jeg og min mann har fylt ut slike og har de i lommeboka.

Det er selvsagt viktigere at familie og venner også vet din innstilling, slik at om noe skulle skje, så vet de hva de har å forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finst ikkje noko slikt som donor-card her i landet. DU må berre sørge for at dine næraste veit at det er dette du ynskjer.

Eg har forøvrig lagt ein lapp i lommeboka mi der eg har skrive at eg ynskjer å vera organdonor i tilfelle eg døyr i ei ulukke.

Følgjar du ikkje med Basse? Desse donor-karda kom jo til Noreg i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LOL! Karda??

Newenglish, eller? *fnise*

Hehe... Er jo ikke SÅ ofte jeg prøver å skrive på nynorsk da. Litt svinn må man regne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Er jo ikke SÅ ofte jeg prøver å skrive på nynorsk da. Litt svinn må man regne med :)

Du skal i alle fall få en 4'er for forsøket! *flirer ennå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...