Gå til innhold

Hun der Valla i LO


flisa

Anbefalte innlegg

Det har jo ikke vært tenkt en ny tanke i det hodet siden 70- tallet. Kanskje det er problemet? :-)

ja, det tror jeg nok, og så er hun ikke villig til å by på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du gikk fort da :)

...tror jeg rødma....hva gjorde HUN i Moss liksom? :-) - - - - - kanskje det ikke var henne? jo, stakkars ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sjarmløs, hun er avvisende - på samme måte som Jagland er - hun er rett og slett ikke no' likandes, ja -helt tatt u t av det blå - men hun virker litt dum når hun blir intervjuet - hun er ikke agressiv en gang, bare forskrekket over den slemme verden, liksom! :-)

Har du møtt Jagland noengang? Det har jeg. Han er absolutt en vennlig og imøtekommende mann, med stor utstråling. Synd at det eneste VG og Dagbladet er opptatt av er å feilsitere han.

Valla derimot har jeg aldri møtt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du møtt Jagland noengang? Det har jeg. Han er absolutt en vennlig og imøtekommende mann, med stor utstråling. Synd at det eneste VG og Dagbladet er opptatt av er å feilsitere han.

Valla derimot har jeg aldri møtt:-)

Tror jeg så gjerne, men det er ikke som privatperson de fleste møter disse lederne, der det vel? Jeg kjenner mange hyggelige mennesker som hadde oppført seg aldeles forferdelig skulle de blitt intervjuet på tv. Det er DET jeg mener - de bør vite litt om hvordan de virker på folk. Det som står i VG og DAgbladet gidder jeg ikke bry meg om - det er så gjennomsyret av journalisten likevel. men på TV, musikeren, på TV! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du møtt Jagland noengang? Det har jeg. Han er absolutt en vennlig og imøtekommende mann, med stor utstråling. Synd at det eneste VG og Dagbladet er opptatt av er å feilsitere han.

Valla derimot har jeg aldri møtt:-)

Kanskje jeg har et anti Jagland-filter på TV'n min.

Teknisk sett - kjekk mann, men med null sjarm og utstråling.

Sett fra sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et innlegg jeg skrev tidlige denne uken,tiltenkt lokalavisen, men som kanskje også egner seg her, siden jeg er nevnt av en no-signing i denne tråden. Til glede og ergrelse, enjoy:

Åpent brev til Valla

Jasså, Valla er skuffet over at hun ikke fikk gehør hos utenriksminister Peres. Hun virket sågar overrasket.

Det som ikke overrasker meg er at hun legger skylden på Peres. Hun later som om hun ikke forstår at Peres er minister i et land som er i krig med en fiende som Valla og hennes organisasjon støtter, samtidig som de initierer uvennlige og til dels fiendtlige handlinger mot staten Israel.

Peres VET hvem Valla er, og han vet hva hun står for. Dessverre vet ikke det norske folk like godt som Peres hvem Valla er og hva hun står for. Og når jeg sier «står for», så er presensformen ment å illustrere at hun ikke har tatt et oppgjør med sin fortid som revolusjonær kommunist og følgelig assosieres et politisk system som ligger på den historiske søppeldynga. På sytti-tallet representerte Valla KUL, (kommunistisk univeritetslag), en organisasjon som mente AKP m/l var småborgerlige, og de aggiterte for at Norge skulle være en ett-partistat med stalinistisk profil.

Hva LO støtter

PLO ble i sin tid dannet som en ren marxist-leninistisk organisasjon, og har senere vært støttet av kommunister og venstresosialister verden over. En trenger ikke noen universitetsutdannelse for å vite hva dette betyr. Selv en overflatisk rekapitulasjon av de siste førti årene er nok til å vise denne ideologiens sanne ansikt. Diktatur, innskrenket ytringsfrihet, terror og brudd på de mest grunnleggende menneskerettigheter ligger i kjølvannet av disse systemene. Og nå gror det frem noe som er minst like ille. Islam! Nazismen levde i 12 år, kommunismen i 74 år, men Islam har eksistert i 1400 år og er på rask fremmarsj.

Derfor faller det naturlig å spørre om Valla og LO ikke kjenner til historien. I tråd med Balfour-erklæringen besluttet FN å dele regionen i to likeverdige stater, en jødisk og en arabisk. Jødene aksepterte FNs resolusjon 181, araberne sa nei og gikk til krig. Fem kriger og et utall terroraksjoner rettet mot sivilbefolkningen, sågar internasjonalt. Er dette firhetskamp, Valla? Er massakren i München -72 frihetskamp? Eller drapet på Leon Klinghoffer, en invalid amerikansk turist på middelavscruise med Achille Lauro? Kan Valla berette for meg hva hun mener palestinaraberne skal frigjøres fra?

Er Valla en fiende av demokratiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker for vagt og uten autoritet.

Ja, hun er ikke proff i møte med pressen, og det er en MEGET viktig del av hennes jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...