Gå til innhold

Ruger igjen...


Gjest Fatima

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på Ciconia i Århus og hatt et et såkalt "øko-ivf forsøk", det betyr med redusert hormonstimulering. Fikk satt tilbake to fine egg på lørdag og nå er jeg altså på rugedag.. 4, eller blir det 5? Jeg prøver alt jeg kan å tenke positivt, men det er jammen meg ikke lett. Det er supervanskelig å være optimist!!! Kjenner etter tegn hele tiden, men det er absolutt ingenting. Ikke ømme bryst, ikke stikninger eller menssmerter eller noe som helst. Det er vel et dårlig tegn, eller. Når er det egentlig man skal begynne å kjenne noe? Er ikke det når egget fester seg? Og det skal jo være i disse dager...

Er det noen her inne som har blitt gravide uten å ha noen symptomer?

Hilsen en redd og bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i Bekymringenes Verden!

Bortsett fra ømme bryster (som jeg fikk av Progesteronen) kjente jeg ingenting i min rugeperiode. Jeg håpet og håpet på å kjenne festesmerter og ønsket at jeg kunne merke at "noe" var anderledes.

Men jeg merket ingenting. Alt var helt som normalt og da dagen for testing nærmet seg, skjønte jeg at mensen var rett rundt hjørnet.

Trodde jeg....

To blå dukket opp på CB-en den niende rugedagen.

I morgen har jeg vært gravid i ti uker, men fortsatt er det vanskelig å skjønne at jeg har barn i magen. Bortsett fra at jeg kan være litt uggen om kveldene er alt fortsatt som normalt!

Håper det lykkes for dere denne gangen!

Når har du planlagt en hjemmetest?

Nysgjerrig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe mindre sannsynlig at du er gravid fordi du ikke kjenner noen ting! Husk at det er kjempetidlig i graviditeten!

Jeg hadde det som deg da jeg ble gravid. Det vil si at det føltes nøyaktig som ved de forsøkene jeg ikke har blitt gravid. Jeg kjente absolutt ingenting, hverken i brystene eller magen. Begynte til og med å blø 12 dager etter uttak. Men gravid var jeg alikevel! Først noen dager etter pos. test begynte brystene å bli større.

Vet det er tøffe dager, men ikke gi opp! Det er like sannsynlig at du er gravid som de som kjenner masse rart!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for beroligende svar! Så godt å høre at det har gått bra med dere begge to og jeg ønsker dere lykke til videre i svangerskapet.

Jeg vet ikke når jeg skal tøre å ta testen. Gruer, gruer... har fått en strek bare så mange ganger og føler at jeg ikke orker å se det flere ganger. Allikevel blir det lenge å vente til svaret på blodprøven kommer. Når jeg hadde innsetting på lørdag, burde vel testen vise riktig svar på tirsdag eller onsdag til uka, da? Huff...

Skulle så ønske at det dukket opp en aldri så liten menssmerte. Men det hjelper å lese svarene deres, kommer til å hente dem opp hver dag framover!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...