Gå til innhold

Chatting


musikeren

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke helt å forstå de som mener de får noe ut av chatting på litt større grupper, til dømes ala ranglere og gamle dagers småprat. Det kan være underholdende av og til kanskje, men som regel gir det meg ingenting. Det blir mest tomt fjas. Personlig liker jeg helt klart en til en kommunikasjon best. Ihvertfall, eller kanskje jeg skulle si særlig, på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selvsagt veldig enig med deg, og derfor blir det til at de få gangene jeg for tiden lusker meg innom ranglere, så blir det selvsagt pm snakk.

Takler ikke å sitte å kose og klemme på en hel bråte mennesker, skrive når jeg hopper opp og ned, for ikke å snakke å drive å sende kakestykker til hverandre i cyberverden.

Nei, ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg.

Men de bruker vel mest personlige meldinger på de stedene, så da blir det litt det samme tror jeg. Personlig foretrekker jeg andre kommunikasjonskanaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvsagt veldig enig med deg, og derfor blir det til at de få gangene jeg for tiden lusker meg innom ranglere, så blir det selvsagt pm snakk.

Takler ikke å sitte å kose og klemme på en hel bråte mennesker, skrive når jeg hopper opp og ned, for ikke å snakke å drive å sende kakestykker til hverandre i cyberverden.

Nei, ærlig talt.

jeg synes det er morro jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er morro jeg!

Men du er så ung enda du vet du Zuuul :)

Jeg og Musikeren derimot... vi begynner lissom å dra litt på åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke chatting. Det blir mest til at jeg ikke skriver en dritt i åpne fora. I det hele tatt liker jeg ikke sånne "real time"-ting, der jeg må være på alert'en hele tiden.

Nei, takke meg til ICQ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med deg. Chatting er ikke noe å skryte av og de få gangene jeg har gått inn på ranglere, blir jeg helt matt.

Koselige folk altså, men bare pes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, noen ganger kan det være like godt å være hjernedød på nettet, som å se på Bruce Willis...

Endel avhengig av hvilke kanaler man er på. Ranglerne likte jeg ikke...

Jeg har mine steder, og er oftest på pm med de jeg liker...

Bortsett fra det,er det best å se folk inn i øynene, kunne gestikulere og få en klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, noen ganger kan det være like godt å være hjernedød på nettet, som å se på Bruce Willis...

Endel avhengig av hvilke kanaler man er på. Ranglerne likte jeg ikke...

Jeg har mine steder, og er oftest på pm med de jeg liker...

Bortsett fra det,er det best å se folk inn i øynene, kunne gestikulere og få en klem.

Å nei, du må ikke sammenligne Bruce Willis med å være hjernedød på nettet.

Huff og hufff ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, du må ikke sammenligne Bruce Willis med å være hjernedød på nettet.

Huff og hufff ;o)

Eh, nå er jeg hjernedød:-)

Hvorfor i all verden ikke?

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruce Willis er jo så kjekk, ikke sant?

Jeg tuller ikke ;-)

..........!

Vi kunne godt gått på byen i lag:-) Ingen konkuranse om hvilke menn vi ville chattet, ehm,pratet med!

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg der, i grunnen... jeg holder meg stort sett kun til personlige meldinger, når jeg først chatter. Kan sitte og lese litt, eller slenge inn en og annen kommentar for å se om noen er interessert i å chatte, men stort sett blir det bare "en-til-en-prat", som du sier.

Jeg har forresten blitt fryktelig skeptisk til chatting, så jeg holder meg til de jeg vet hvem er, og helst kjenner i RL også. Og da begrenser det seg en del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest iusedtobethebean

Å som jeg savner Småprat!!!!! Ikke det at vi fikk gjort så veldig mye konstruktivt, men man fikk slengt fra seg litt kommentarer i hytt og gevær. -Ble jeg kjent med noen???? Vel...... altså d kan vel diskuteres, men jeg fikk et morstomt forhold til de jeg snakka med der inne. Haba, Wulfi, Carpe, Mette* Sisle, Marius etc, etc. -Ville jeg trives med noen av de i RL?????? Noen helt klart, andre ikke! Men formiddagene på Ankers småprat er helt klart noe Bønna savner!!!

Tror kanskje at noe av d jeg og savner her inne nå er de som (til synes) har litt mer "voksent" syn på tilværelsen.... Uff, d der hørtes ut som om at det kun er fjortiser her inne nå, men d var ikke det jeg mente.....

Uansett; ha en hyggelig aften i norges land, og de av Dolerne som befinner seg på andre kontinenter må og hat en hyggelig kveld/morgen/natt alt ettersom hvor de befinner seg!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å som jeg savner Småprat!!!!! Ikke det at vi fikk gjort så veldig mye konstruktivt, men man fikk slengt fra seg litt kommentarer i hytt og gevær. -Ble jeg kjent med noen???? Vel...... altså d kan vel diskuteres, men jeg fikk et morstomt forhold til de jeg snakka med der inne. Haba, Wulfi, Carpe, Mette* Sisle, Marius etc, etc. -Ville jeg trives med noen av de i RL?????? Noen helt klart, andre ikke! Men formiddagene på Ankers småprat er helt klart noe Bønna savner!!!

Tror kanskje at noe av d jeg og savner her inne nå er de som (til synes) har litt mer "voksent" syn på tilværelsen.... Uff, d der hørtes ut som om at det kun er fjortiser her inne nå, men d var ikke det jeg mente.....

Uansett; ha en hyggelig aften i norges land, og de av Dolerne som befinner seg på andre kontinenter må og hat en hyggelig kveld/morgen/natt alt ettersom hvor de befinner seg!

klem fra

Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!! Godt å se deg igjen ! Alt vel med deg ? Hva har du gjort siden sist?

*Skviiseklemmer bønna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...