Gå til innhold

King size barnebilder


Gjest Zolana

Anbefalte innlegg

Er ikke særlig pent, er det vel?

Har en mor som vil at vi skal forstørre (kjempeforstørre) portrett av barna og ha i stua. Syns det er direkte grusomt med så store barnebilder, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du ikke synes det er pent kan du vel bare la være, vel?

Har hengende et digert bilde av den ene søstra mi på veggen her hos foreldrene mine. Jeg har bestemt meg for at SÅ stort bilde skal JEG aldri ha på veggen. Det blir for stort blikkfang, og bryter med det meste andre i stua...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, det er ikke noe pent med oversized barnebilder på veggen. Hvis du ikke har gigantiske rom og henge dem i. Som i et middelalder slott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men moren din har da absolutt ingen ting med hva dere har hengende på veggen i stua, og bør helst ikke si sin mening en gang hvis hun ikke blir spurt. Gi henne noen negativer for å være grei, så kan hun forstørre og henge opp hvilke bilder som helst i sin egen stue.

(Min svigermor mener vi skal ha bittebitte små broderte blomsterbilder på veggene hos oss...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg ikke store bilder. A4 størrelse er mer enn nok. Det jeg har gjort er å ta 4-5 vanlige bilder å sette i en lang ramme med paspatur (det er ikke sånn det skrives, er det?)

En venninne har tatt 4 vanlige bilder og rammet inn hver for seg i ovale, litt kraftige rammer.

Med vanlige bilder mener jeg fotografbilder av vanlig størrelse (13x18 eller noe?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg ikke store bilder. A4 størrelse er mer enn nok. Det jeg har gjort er å ta 4-5 vanlige bilder å sette i en lang ramme med paspatur (det er ikke sånn det skrives, er det?)

En venninne har tatt 4 vanlige bilder og rammet inn hver for seg i ovale, litt kraftige rammer.

Med vanlige bilder mener jeg fotografbilder av vanlig størrelse (13x18 eller noe?)

Passepartout :) Eller er det ikke noen t på slutten? Passepartou...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forstørrelser av begge barna mine hengende i stuen.

De er kjempeflotte!

Men de har til sammen kostet meg den nette sum av 12 000 kroner - noe som må være den beste grunnen til å skippe fotografen.

Bildene er sort/hvit med lys passepartout og brunsort tynn ramme.

Veldig, veldig lekkert, jeg sverger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja!

Selv kommer jeg i skikkelig knipe hver gang søsken eller venner kommer med bilder av barna sine som presang...jeg vil da ikke tapetsere stua mi med andres unger? Jeg komemr meg unna ved å lime dem i albumet - det hadde jeg også gjort hvis jeg fikk ett i King Size-størrelse *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...