Gå til innhold

Fordommer?


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365

Folk skal liksom være så liberale til alt og alle nå for tiden. Det er in. Men ER vi egentlig så "open minded" når alt kommer til stykke?

Hvilke holdninger har du til f. eks. "raseblanding", swingers, homoseksuelle og skilsmisser?

Er det lettere å frykte og fordømme det ukjente, enn å lære om det og dermed akseptere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Raseblanding - Kult, og jeg ser ofte meg selv sammen med en strøken negresse eller en spretten thai-berte.

Swingers - Jeg har selvsagt ikke noe i mot dette, og hver enkelt par må selvsagt gjøre som de vil.

Personlig kan jeg ikke se for meg at jeg kunne blitt med på noe sånt, men at andre gjør det er selvsagt helt ok.

homoseksuelle - Jeg har selvsagt ikke noe i mot homser, og jeg har både lesbiske og homofile venner.

skilsmisser - Shit happens, og det er jo selvsagt bare å skille seg når ting går til helvete. Bedre det enn å leve ulykkelig i alle år framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting imot noen av delene. Kunne ikke tenkt meg selv å ha vært med på swinging, men hver sin lyst, så lenge alle parter er enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er barn av vår tid.

Ja, til raseblanding, homoseksuelle og skilsmisser. Nei til swinging.

Folk må gjøre som de vil, bare de respekterer at jeg gjør det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm

Nå skal jeg ikke si at jeg er liberal eller open minded for det er jeg ikke.. Men :\

1:

Raseblanding er ok.. Jeg trodde jeg hadde prinsipper der men har møtt verdens nydeligste jente og hun er ikke "av samme slaget"(hehe, hmmz..) Kan vel si at jeg har fått opp øynene da =)

2:

Swingers... Tja, folk får gjøre hva de vil.. Jeg kommer aldri til å bedrive slikt og det kan jeg si med sikkerhet..

3:

Homoseksuelle kommer jeg aldri til å takle.. Beklager folkens =) Jeg bare syntes det er skikkelig ekkelt og ser på dem med avsky.. (slakt meg, det hjelper ikke)

4:

Skilsmisse er en grei mulighet for å komme seg ut av ett problem.. (satt på spissen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dir. Fredriksson

Jeg har en "open-minded" holdning til alt du nevner, og mye mer, men tar avstand fra f eks analsex, har lite toleranse for de som bedriver den "sporten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du nevner har jeg ingen problemer med. Synes det er verre med snerpete mennesker faktisk:-)

Ja til frihet for å gjøre som man vil,det være seg analsex,swinging,eller raseblanding.Så fremst partner er enig, og ingen kriminelle handlinger blir begått.

Om de fleste hadde tørket foran sin egen dør, og ikke leita etter skitt hos naboen, hadde sikkert flere ting vært greiere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Det du nevner har jeg ingen problemer med. Synes det er verre med snerpete mennesker faktisk:-)

Ja til frihet for å gjøre som man vil,det være seg analsex,swinging,eller raseblanding.Så fremst partner er enig, og ingen kriminelle handlinger blir begått.

Om de fleste hadde tørket foran sin egen dør, og ikke leita etter skitt hos naboen, hadde sikkert flere ting vært greiere:-)

Veldig bra skrevet Lillelurven! Helt enig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Raseblanding - Kult, og jeg ser ofte meg selv sammen med en strøken negresse eller en spretten thai-berte.

Swingers - Jeg har selvsagt ikke noe i mot dette, og hver enkelt par må selvsagt gjøre som de vil.

Personlig kan jeg ikke se for meg at jeg kunne blitt med på noe sånt, men at andre gjør det er selvsagt helt ok.

homoseksuelle - Jeg har selvsagt ikke noe i mot homser, og jeg har både lesbiske og homofile venner.

skilsmisser - Shit happens, og det er jo selvsagt bare å skille seg når ting går til helvete. Bedre det enn å leve ulykkelig i alle år framover.

Bra svart som alltid, er veldig enig i det du skrev, men kan ikke akkurat si at jeg ser for meg meg selv sammen med enn strøken negresse eller en spretten thai-berte. Men med unntak av det så er jeg fullt enig i resten, bare så det er sagt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du nevner har jeg ingen problemer med. Synes det er verre med snerpete mennesker faktisk:-)

Ja til frihet for å gjøre som man vil,det være seg analsex,swinging,eller raseblanding.Så fremst partner er enig, og ingen kriminelle handlinger blir begått.

Om de fleste hadde tørket foran sin egen dør, og ikke leita etter skitt hos naboen, hadde sikkert flere ting vært greiere:-)

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra svart som alltid, er veldig enig i det du skrev, men kan ikke akkurat si at jeg ser for meg meg selv sammen med enn strøken negresse eller en spretten thai-berte. Men med unntak av det så er jeg fullt enig i resten, bare så det er sagt:)

Jeg må ikke se meg sammen med ei strøken negresseberte eller en enda mer spretten thaibæib.

Jeg gjør selvsagt unntak for enkelte nordmenn, samt svenska flickor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Novembermom

" Hvilke holdninger har du til f. eks. "raseblanding", swingers, homoseksuelle og skilsmisser? "

Har ikke noe som helst i mot dette.

Hvorfor skulle jeg det?

Og folk skiller seg jo når de ikke klarer å leve med hverandre mer, ikke elsker hverandre mer o.l.

Raseblanding er jo ikke så mye. To personer fra to forskjellige raser som elsker hverandre. Hva er gale med det?

Swingers er jo noen som bytter partner for en kveld og de utforsker bare seksualitetens verden.

Og homofili er jo like naturlig som heterofili og jeg skjønner ikke alt oppstyret rundt det.

Jeg er "openminded" jeg og når det gjelder det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glimmer

Jeg aksepterer, tolererer og verdsetter det meste, så lenge det ikke skader noen unødvendig. Dette blir en veldig forenklet versjon av hva jeg mener, men det er i alle fall den "oppskriften" jeg bruker på meningene mine. Ikke det at jeg ville vært med på hva som helst selv... :)

Vil ha en verden med raseblanding, skilte, homofile og swingers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en "open-minded" holdning til alt du nevner, og mye mer, men tar avstand fra f eks analsex, har lite toleranse for de som bedriver den "sporten".

Du er spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra svart som alltid, er veldig enig i det du skrev, men kan ikke akkurat si at jeg ser for meg meg selv sammen med enn strøken negresse eller en spretten thai-berte. Men med unntak av det så er jeg fullt enig i resten, bare så det er sagt:)

Du skal ikke se bort fra at andre gjerne så deg sammen med ei strøken negresse eller en thai-babe.

Og sånt kan få de fleste menn til å skippe fordommen mot homofili, for en stakket stund.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Du skal ikke se bort fra at andre gjerne så deg sammen med ei strøken negresse eller en thai-babe.

Og sånt kan få de fleste menn til å skippe fordommen mot homofili, for en stakket stund.

;-)

*ler* Det var da også en vinkling på saken, men du har helt rett!Koffert-avil..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så full av fandens fordommer når jeg gransker meg selv at jeg blir helt kvalm...vil bare helst ikke innrømme det offentlig..liksom at dol liksom ikke er offentlig...liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...