Gå til innhold

Høstmoten


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

40-tall, mye grått, helt lange skjørt (gjerne godt trange og vipp nede) og en del tunge farger. Håret skal være mørkt og bølget, brynene buet og lebestiften plommerød.

Dessuten blir det håpløst umoderne å være mager og under 30 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40-tall, mye grått, helt lange skjørt (gjerne godt trange og vipp nede) og en del tunge farger. Håret skal være mørkt og bølget, brynene buet og lebestiften plommerød.

Dessuten blir det håpløst umoderne å være mager og under 30 år.

Er det 40 tallet? Hmm trodde det var 80 tallet som kom nå jeg. Ser i alle fall slik ut på barneklærne. Men jeg er ikke så inne på den moten jeg da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var 80 tallet som kom igjen. Men jeg har ikke peil på moter i det hele tatt. Så kanskje noen med mer peil svarer. Skal i alle fall følge med tråden jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 40 tallet? Hmm trodde det var 80 tallet som kom nå jeg. Ser i alle fall slik ut på barneklærne. Men jeg er ikke så inne på den moten jeg da:D

Du bomma bare på 40år da.

Er det så nøye?..*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bomma bare på 40år da.

Er det så nøye?..*fnis*

hehe nei nøye er det ikke:D Nå ser jeg ikke på moten for voksne da. Jeg kler meg i joggebukser eller levisbukser og kjøper de gensrene/toppene jeg synes er fine.

Mote er noe herk spør du meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe nei nøye er det ikke:D Nå ser jeg ikke på moten for voksne da. Jeg kler meg i joggebukser eller levisbukser og kjøper de gensrene/toppene jeg synes er fine.

Mote er noe herk spør du meg:D

Ja, ikke sant.

Jeg har heller ikke snøring på hvilket tiår som er moderne til høsten, men en ting er sikkert -den cowboymoten som var nå i sommer er ikke min greie! *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant.

Jeg har heller ikke snøring på hvilket tiår som er moderne til høsten, men en ting er sikkert -den cowboymoten som var nå i sommer er ikke min greie! *grøss*

Var det cowboymote i vår? Hmm det har ikke jeg fått med meg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40-tall, mye grått, helt lange skjørt (gjerne godt trange og vipp nede) og en del tunge farger. Håret skal være mørkt og bølget, brynene buet og lebestiften plommerød.

Dessuten blir det håpløst umoderne å være mager og under 30 år.

Helt riktig. Jeg skal stråle i høst med mine mørke farger,mage og 33 år:-)))

Takk, for en deilig morgen det ble!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...