Gå til innhold

Female


Amiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan :-)

Reddet gjesteboka??...åffer de'a??

teller, skal vi nå se her.. Synes denne er ok jeg.. http://www.stats4all.com/asp/index.asp

Skal se på den, har lagt inn en jeg fant nå, har ikke du fått mail fra Beseen da?

De legger ned den 26. august så de som vil redde innhold i gjestebøker må gjøre det før den tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se på den, har lagt inn en jeg fant nå, har ikke du fått mail fra Beseen da?

De legger ned den 26. august så de som vil redde innhold i gjestebøker må gjøre det før den tid!

Å, var det ang dette mailen jeg fikk i dag var.. Sletta den jeg serru..*s*

Men oki, får vel redde boka mi jeg også da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, var det ang dette mailen jeg fikk i dag var.. Sletta den jeg serru..*s*

Men oki, får vel redde boka mi jeg også da. :-)

Det er ikke bestandig det er så lurt å slette uten å ha lest på forhåndsvisningen i mailwasher.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, har'a vært stressa ang teller/gjesteboka si??...*lol*

Ikke stressa nei, måtte bare lete. *s* Nå er det min søsters jeg holder på med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...