Gå til innhold

Det er over...


Gjest er fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest er fortvilet

Kjære noen her inne, trøst meg litt vær så snill. Forholdet til han jeg er glad i tok nettopp slutt. Vi har snakket fram og tilbake i en måneds tid. Selv om begge har følt tvil,var det nok mest hans avgjørelse å gjøre det slutt.

Vi har vært sammen bare et halvt år, men det har vært veldig intenst og sterkt, og vi trodde begge at vi skulle komme til å gifte oss etterhvert osv. Jeg hadde aldri trodd dette ville skje. Så fant vi ut at vi var for forskjellige likevel. (Selv om jeg nok håpet at vi skulle klare å få det til likevel).

Nå går jeg bare og gråter, vet nesten ikke hva jeg skal gjøre av meg. Føler et stort hulrom av smerte inni meg. Jeg vet det går over en dag, men det er forferdelig mens jeg ennå er midt i sorgen.

Hva har hjulpet andre i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg. Min eks og jeg avsluttet et nesten to år langt forhold for 1,5 måned siden...vet ikke om så mye annet som hjelper noe særlig mer enn tid, bare. Kjipt...

Men her er to linker som hjalp meg litt, mens jeg ventet/venter på tiden:

http://www.mozon.no/Publish/iFrontInfo.asp?UID=3278

(Mozon: Elsas svar til gutt på 20 med kjærlighetssorg. Om hvordan kjærlighetssorg kan være en positiv ting.)

http://www.lwc.no/brokenheart/tips.html

(Mer konkrete tips til hvordan man kommer over kjærlighetssorg)

mvh

wixit - http://tabularasa.nettdagbok.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg.

Jeg skjønner at du har det tungt nå.

Du føler sorg over å miste din kjæreste og venn.

Du føler sikkert også en sorg over at livet ikke gikk slik som du forstillte deg. Dere skulle gifte dere, fremtiden hadde blitt staket ut, og nå er det en drøm som ikke blir virkelighet.

Selv om du er enig i bruddet er den en sorgprosess som du må gjennom.

Håper du har gode venner som støtter deg nå og som du kan gråte på skulderen til.

Du trenger å få prate om smerten.

Det viktigste er at du gir deg tid.

Det tar tid å komme over tapet av en kjæreste og fremtid i hjertet ditt.

Har du noe som kan få tankene dine over på noe annet (hobby, kino etc..) sånn at du får noen pauser kanskje?

Prøv å være sosial, kjære deg. Ikke steng deg inne med smerten. Smerten blir litt mindre om man kan dele den med en god venn.

Jeg ønsker deg alt godt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva hjalp meg da forrige forhold gikk i dass?

øl, masse øl, kraftige ølbriller som faktisk resulteret i ett av mitt livs største seksuelle opplevelser. bekreftet bare min teori om at litt fyldige damer er meget oppløftende i senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva hjalp meg da forrige forhold gikk i dass?

øl, masse øl, kraftige ølbriller som faktisk resulteret i ett av mitt livs største seksuelle opplevelser. bekreftet bare min teori om at litt fyldige damer er meget oppløftende i senga...

Ja, sånn kan det også gjøres..

Pule seg over sorgen liksom.. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...