Gå til innhold

Vanskeligheter med å komme


Gjest ung og fortvilet

Anbefalte innlegg

Gjest ung og fortvilet

Hei. Jeg er en fortvilet gutt på 18 år. Jeg har bare hatt sex med en person i i mitt liv, og det er kjæresten min. Problemet er at når vi har sex så blir jeg aldri nok opphisset til å komme. Er jeg på egenhånd har jeg ikke problemer med dette i det hele tatt. Jeg blir heller ikke særlig nervøs eller får prestasjons angst når vi har sex sammen. Problemet ligger i det at jeg mister følelsen i hele kroppen etter en stund. Dette gjelder også penis. I starten reagerer jeg på mye og er veldig "touchy", men så går det sakte over. Dette fører til at jeg ikke får utført det jeg vil. Jeg lurer på om det er fler der ute som har (har hatt) dette problemet, og hva jeg kan gjøre med det?? Jeg tror ikke det er kjæresten min som gjør noe galt. Som dere ser er jeg fortsatt veldig ung og sikkert uerfaren. Jeg blir glad for mye tilbakemeldinger med tips og råd, eller andre som vil snakke om det samme problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvilke stillinger dere bruker eller hvordan dere har sex, men kanskje dere går litt for voldsomt fram?

Slik du beskriver det med å miste følelsen på en måte er nemlig slik jeg avogtil har hatt det med klitoris. Grunnen har da vært altfor hardhendt stimulering.

Kanskje dere burde prøve å være ømmere med hverandre, ta det rolig og forsiktig osv. Som sagt vet jeg ikke hvordan dere har det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ung og fortvilet

Jeg vet ikke hvilke stillinger dere bruker eller hvordan dere har sex, men kanskje dere går litt for voldsomt fram?

Slik du beskriver det med å miste følelsen på en måte er nemlig slik jeg avogtil har hatt det med klitoris. Grunnen har da vært altfor hardhendt stimulering.

Kanskje dere burde prøve å være ømmere med hverandre, ta det rolig og forsiktig osv. Som sagt vet jeg ikke hvordan dere har det nå.

Nei, jeg tror ikke vi gjør det. Det går egentlig ganske rolig for seg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg tror du skal søke litt hjelp for å komme over vanskene, helst hos en psykolog med litt forstand på slike saker. Det er viktig at du kommer over denne hemningen, ellers kan det festne seg og blir da vanskeligere å kvitte seg med.

Undersøk om det fins psykologhjelp i ditt miljø.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

B. Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...