Gå til innhold

God morgen, god morgen, god morgen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

3

• Amiga

3

• SierDuDet

3

• Lillelurven

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Hello hello, good morning good morning.

Hva gjør fornuftige mennesker oppe på slike ukristelige tidspunkt?

Jeg snakker nå selvsagt om meg, ikke om deg.

det var dette slavearbeidet da, vettu. *Grmpf*

Nå har jeg skrevet liste over endel must have's, foreløpig har jeg 26 filmer på den lista. Utenom de tre jeg har kjøpt og de 9 jeg har bestilt. :-)

Gjest retvizan

*Gjesper tilbake*

(kan du se den bakerste fyllinga mi? Ved siden der, er min nye visdmstann*s*)

Jeg blir forresten skeptisk til folk som er blide om mårran......

Jaja, du får nyte den mens du kan. Tanna altså. Det er bare et tidsspørsmål før du må grave den ut, fikle langt nedi røttene og høre lyden av spettet som graver seg inn under tanna. *Grøss*

Annonse

Mornings! :o) Ny dag - nye muligheter! :o}

Jeg er jammen glad jeg har 3 timer på meg, fra jeg sto opp, til jobben begynner... eh...

Har nå mast i en time på en 7 åring med verdens beste tid på morgenkvisten...

Vel, vel... Ha en vidunderlig dag, retz! :o)

Gjest retvizan

Mornings! :o) Ny dag - nye muligheter! :o}

Jeg er jammen glad jeg har 3 timer på meg, fra jeg sto opp, til jobben begynner... eh...

Har nå mast i en time på en 7 åring med verdens beste tid på morgenkvisten...

Vel, vel... Ha en vidunderlig dag, retz! :o)

Snuppa har allerede dratt avgårde. Ungdomsskolen er ennå såpass ny og spennende at vi ikke har noe vekkeproblem. Kommer klissvåt hjem hver dag, de drar direkte til badeplassen etter skoletid og hopper fra 7-meter'n med klær på, he he.

Skal på jobb kl 9, blir bare i ca fire timer i dag.

Ha en flott dag du også, Poetica! :-)

det var dette slavearbeidet da, vettu. *Grmpf*

Nå har jeg skrevet liste over endel must have's, foreløpig har jeg 26 filmer på den lista. Utenom de tre jeg har kjøpt og de 9 jeg har bestilt. :-)

Kom med lista de, da! :)

Jeg venter på en spesial greie, som visstnok skal gis ut i få eksemplarer, av Reservoir Dogs, og jeg skal også gå til innkjøp av en flott utgave av Pulp Fiction, samt Forrest Gump, men jeg bør vel vente litt da jeg har tatt litt av i det siste :)

Jeg så From Hell i går, en historie om Jack The Ripper, og den var meget bra! :)

I dag håper jeg på å få Mulholland Drive og T1 i postkassa, men det kan virke som om Mulholland har tatt noen omveier i posten :/

Gjest retvizan

Kom med lista de, da! :)

Jeg venter på en spesial greie, som visstnok skal gis ut i få eksemplarer, av Reservoir Dogs, og jeg skal også gå til innkjøp av en flott utgave av Pulp Fiction, samt Forrest Gump, men jeg bør vel vente litt da jeg har tatt litt av i det siste :)

Jeg så From Hell i går, en historie om Jack The Ripper, og den var meget bra! :)

I dag håper jeg på å få Mulholland Drive og T1 i postkassa, men det kan virke som om Mulholland har tatt noen omveier i posten :/

*Føyer til From Hell på lista*

Har ikke tid nå, SDD, må stikke, men du kan få den i ettermiddag. Ok?

Ha en fortreffelig dag! :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...