Gå til innhold

Neandertalere


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Om 16 dager gjelder det. Da starter EM kvalikken for vår del, og vi har vel knapt noen gang liggi bedre ann enn vi gjør nå.

Og denne gangen går det hele veien fram i mot en finale i 2004. Vår første noensine.

Mye er trossalt forandret. Langpassningene ser vi aldri noe til lenger. Våre spillere som utvilsomt ruler på klubblag over hele Europa ser endelig ut til å få det til også for fedrelandet.

Våre offansive ferdigheter har aldri vært bedre, og vi viser sambatakter i 90 % av våre angrep og ballbesittelsen er bedre enn noensine.

Vår satsning på unge talenter, Norges framtid, er revolusjonerende. F.eks. viser vi en evne til å motivere unge keepertalenter rundt om på eliteserielag i Norge ved å dytte unge Grodås i mål igjen. Det var på tide, Semb!

Henning Berg er jo fortsatt ung og sprek, noe han viste i går med sin enorme løpsstyrke, og sin evne til å alltid være der det skjer. Utvilsomt et talent vi kommer til å se mye til i årene som kommer, og det skal bli morsomt å se hvordan denne unge spilleren vil utvikle seg i årene som kommer. Hans langpassninger vil revolusjonere fotballverdenen. Merk mine ord.

Og så Semb da. Han er jo virkelig en verdifull mann for vårt kjære fotball lag. Han vet utvilsomt hvordan man skal bygge opp et godt lag, la de eldre få sjansen, stå i mot all kritikk fra mindre rutinerte trenere som f.eks. Nils Arne Eggen, og hans evne til å utnytte spillernes fotballferdigheter, slik trenerne på deres respektive klubblag presterer, er en fryd for øyet.

Jeg venter nå bare på at han skal ta til vett og dra inn Leo, Rekdal, Fjørtoft og Mini på landslaget igjen. De har trossalt gjort mye godt for fotball Norge tidligere, og hvem vet? Kanskje de kan klare det igjen.

Semb vil nok la dem få sjansen til å vise seg i løpet av EM kvalikken.

Unge Ivertsen senior er også en spiller jeg tror vi vil få se prøve seg under overnevnte kvalikk.

Spillerne generelt virker veldig motiverte i forhold til å prester for landet, løfte oss opp i fotballverdenen og tangere Drillos tidligere plassering på FIFA rankingen, og det at de er så motiverte som de er, er selvsagt Nils Johan sin fortjeneste.

De får trossalt spille den fotballen de best kan, den de spiller for sine klubblag, og en morsom fotball som gjør at de har det morsomt på banen. Dette er noe Nils Johan har skjønt - det og ha det gøy på banen og få vist seg fram best mulig.

Nei, dette blir en spennende kvalikk, og lag som Danmark - selvsagt langt dårligere enn oss med deres sambatakter - har nok lite å stille opp med mot våre unge, motiverte ballartister.

EM seier i 2004 er så godt som i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du en link til oversikt over kamper?

Hvilke kanaler sender kampene?

NRK og TV2 sender samtlige av kampene, så det trenger du nok ikke å uro deg over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så enig så enig!!Hadde hatt bedre sjangs med å sette inn RBK som landslag,med ett par unntak..

Ja, det er jeg ikke i tvil om.

RBK ville gjort det langt bedre mot rutinerte nasjoner enn hva disse gutta her presterer.

Men det er ikke spillerne sin skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Ja, det er jeg ikke i tvil om.

RBK ville gjort det langt bedre mot rutinerte nasjoner enn hva disse gutta her presterer.

Men det er ikke spillerne sin skyld.

Nei det er ikke det..Skulle vært litt engelske tilstander,to tre tap og treneren må gå...Hva mener du burde vært gjort for å fått til ett bra landslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke det..Skulle vært litt engelske tilstander,to tre tap og treneren må gå...Hva mener du burde vært gjort for å fått til ett bra landslag?

Ny trener er svaret.

Eggen tror jeg kunne gjort seg bra, men er nok ikke interessert. Hareide er nok kanskje mitt førstevalg, men han har kontrakt med RBK og er jo derfor uaktuell.

Altså burde vi funnet en i utlandet, og da en med en helt annen fotballfilosofi enn Drillo og Semb.

Ikke det at det _var_ noe galt med deres filosofi, men den har utspilt sin rolle for mange år siden. Alle nasjoner leser oss som en åpen bok, vet hvordan vi skal tas, og i dag - snart 10 år etter at Drillo løftet oss til VM - har vi såass mange gode fotballspillere rundt om i verden, samt i Norge, at den defansive og "kjedelige" måten å spille på ikke lenger er nødvendig.

Nye talenter bør man også satse på, istedet for f.eks. å dra inn Grodås igjen på landslaget.

Etter at vi ikke kom til VM burde drastiske endringer skjedd, og nå 16 dager før alvoret starter igjen er det noe sent å skulle gjøre radikale forandringer, men det er bedre sent enn aldri.

Nå er trossalt løpet kjørt før vi i det hele tatt er i gang men med en ny trener allerede nå kunne vi kanskje hentet oss utover høsten og på nyåret.

Semb har fått alt for mange sjanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Ny trener er svaret.

Eggen tror jeg kunne gjort seg bra, men er nok ikke interessert. Hareide er nok kanskje mitt førstevalg, men han har kontrakt med RBK og er jo derfor uaktuell.

Altså burde vi funnet en i utlandet, og da en med en helt annen fotballfilosofi enn Drillo og Semb.

Ikke det at det _var_ noe galt med deres filosofi, men den har utspilt sin rolle for mange år siden. Alle nasjoner leser oss som en åpen bok, vet hvordan vi skal tas, og i dag - snart 10 år etter at Drillo løftet oss til VM - har vi såass mange gode fotballspillere rundt om i verden, samt i Norge, at den defansive og "kjedelige" måten å spille på ikke lenger er nødvendig.

Nye talenter bør man også satse på, istedet for f.eks. å dra inn Grodås igjen på landslaget.

Etter at vi ikke kom til VM burde drastiske endringer skjedd, og nå 16 dager før alvoret starter igjen er det noe sent å skulle gjøre radikale forandringer, men det er bedre sent enn aldri.

Nå er trossalt løpet kjørt før vi i det hele tatt er i gang men med en ny trener allerede nå kunne vi kanskje hentet oss utover høsten og på nyåret.

Semb har fått alt for mange sjanser.

Jeg skal ikke påstå å ha fulgt landslaget siste tiden etter semb kom inn.Men det er helt klart at forandringer må til!

At Grodås er tilbake er en skremmende tanke,han sidestiller jeg mad jamtfall som ødela mange kamper for RBK med sine helt utrolige tabber.Spesiel i Champions leag.

Vet ikke om Eggen hadde gjort seg som landslags trener,men Hareide holder jeg en knapp på

Er utrolig spent på om det blir mye endringer i Rosenborg med ham som trener,gleder meg derfor til våren for å se dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke påstå å ha fulgt landslaget siste tiden etter semb kom inn.Men det er helt klart at forandringer må til!

At Grodås er tilbake er en skremmende tanke,han sidestiller jeg mad jamtfall som ødela mange kamper for RBK med sine helt utrolige tabber.Spesiel i Champions leag.

Vet ikke om Eggen hadde gjort seg som landslags trener,men Hareide holder jeg en knapp på

Er utrolig spent på om det blir mye endringer i Rosenborg med ham som trener,gleder meg derfor til våren for å se dem!

Ja, RBK kan nok bli et spennende lag framover.

Landslaget er ikke lenger like interessant for meg. Jeg ser en og annen landskamp, men jeg gleder meg ikke engang til EM-kampene starter. Det er trossalt ikke noe å glede seg til, og egentlig håper jeg vel nesten på at vi driter skikkelig på draget, taper stort i våre tre første kamper, og på den måten står fram som så talentløse at man faktisk tør å kaste Semb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Ja, RBK kan nok bli et spennende lag framover.

Landslaget er ikke lenger like interessant for meg. Jeg ser en og annen landskamp, men jeg gleder meg ikke engang til EM-kampene starter. Det er trossalt ikke noe å glede seg til, og egentlig håper jeg vel nesten på at vi driter skikkelig på draget, taper stort i våre tre første kamper, og på den måten står fram som så talentløse at man faktisk tør å kaste Semb.

Hvis de i de hele tatt kaster ham da...han klarer vel å holde seg til han går av med pangsjon han å!!

Men vi får håpe at vi blir gledelig overrasket med en seier eller to under kvalikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de i de hele tatt kaster ham da...han klarer vel å holde seg til han går av med pangsjon han å!!

Men vi får håpe at vi blir gledelig overrasket med en seier eller to under kvalikken!

Nei, jeg håper heller på tre skikkelig tap, og da tror jeg faktisk at Semb må gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem trenger fotball?

Jeg er hjemme, og skylder deg en saftig blow job, interessert?

Velkommen hjem!

Det er klart jeg er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...