Gå til innhold

Telefonsvarer


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365

For det første: folk har stort sett så kjedelige velkomstmeldinger. "Du har nå kommet til Olas svarer. Jeg er ikke tilgjengelige nå..." osv. *Gjesp*. Hjelp meg å finne en kul måte å snakke inn på velkomsthilsenen min!!

For det andre: hvorfor er det så få som TØR å snakke inn på en svarer? Og de få som tør, blir tørre i munnen og snakker så formelt at det nesten er skummelt. Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En stund hadde jeg noe sånt som dette:

"Hei du er kommet til (avil)s telefonsvarer! Hvis du ikke tør si noe, så legg på med det samme! Det verste jeg veit er at folk legger på rett etter pipetonen, for da tror jeg at det ligger meldinger, og blir så skuffa!"

Det ble faktisk flere meldinger slik. Men nå gidder jeg ikke få meldinger mer, og har sluttet med hele svareren.

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avil (i forskningsøyemed)

Takke meg til kjedelige svarere enn folk som skal prøve å være overmorsomme.

Ville du svart annerledes på dette spørsmålet om noen hadde applaudert deg tidligere i dag?

Eller om noen hadde skrytt hemningsløst av deg rett etter frokost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sinnaguri

Ville du svart annerledes på dette spørsmålet om noen hadde applaudert deg tidligere i dag?

Eller om noen hadde skrytt hemningsløst av deg rett etter frokost?

Selvfølgelig.

Er jeg i dritthumør får alle gjennomgå av spydig, arrogant dritt fra meg. Jeg er fullstendig klar over det.

Det går heldigvis over. Etter er par dager, that is.

Jeg tror jeg logger av nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig.

Er jeg i dritthumør får alle gjennomgå av spydig, arrogant dritt fra meg. Jeg er fullstendig klar over det.

Det går heldigvis over. Etter er par dager, that is.

Jeg tror jeg logger av nå.

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...