Gå til innhold

Har du ein fin dag?


misjonær

Anbefalte innlegg

Hei!

På en skala fra 1-10:

Har du ein fin dag?

Ikkje for å være ekkel å skryte eller den typen ting...

Men eg trur eg plaserer meg på en sterk 9..

Sola skinner og livet er bra...

Ønsker alle en riktig god dag!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jo takk!Foreløbig en 9ier på skalaen.

Føler meg lettere til sinns enn på lenge.

Har vært litt deppa en periode,men i dag har jeg en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er dagen fin (9): sola skinner, har spennende ting å gjøre på jobb (7-8) MEN natta var forferdelig (2) med ei lita snuppe som var våken og styrte og grein fra kl 3-6.

Er rimelig trøtt, så derfor blir vel totalkarakteren kun 5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en god dag her på jobben.

Været er nydelig.

Jeg er frisk og opplagt.

Klokka 15.00 i dag er det helg!

Karakter 8 blir vel ikke å ta i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅ en skala fra en til ti - tja, en 2-er eller noe sånt akkurat nå. Dårlig råd og tannpine.. :-/ Gleder meg til lønningstid

Hei!

Føler med deg!

Tanpine er noe dritt!

Og å gå til tanleger er alt for DYRT!!

God bedring og lykke til!!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt livet du! Det er_ikke_ å skryte.

Min dag, tja, den er vel egentlig god,sånn stemningsmessig,og full av forventinger til ja,hendelser i nær framtid.

Økonomisk er jeg er et sted på -9, men det driter jeg i, siden resten av meg spiller musikk på full guffe,minsten danser med seg selv, og jeg setter karakteren 8 på livet mitt akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Phø..er møkk lei av sola,og grunnet overdreven Dol bruk i går, må skitten tøyet takes i dag...

Men dog jeg er da ganske happy allikavell så jeg gir dagen en 7'er =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Føler med deg!

Tanpine er noe dritt!

Og å gå til tanleger er alt for DYRT!!

God bedring og lykke til!!

mvh

Tusen takk :) hehe - har i tillegg en vanvittig tannlegeskrekk, så jeg har ikke tørt å bestille time ennå heller.

Sånn - nå håper jeg bare på at de smertestillende hjelper snart :)

ha en kjempefin dag :)

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en fin dag for betaling av skatt..det er en fin fin dag jeg hakke sovet i natt...

hørt den sangen? (prima vera)

kom bare plutselig på den nuh..

joda..dagen ser ut til å bli fin den..sola skinner..så det blir horisontal stilling på verandaen noen timer. dagen avsluttes med et kinobesøk og et godt måltid på på Frk Larsen

hjemme venter så en god flaske rødvin..men den sparer jeg muligens til imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅ en skala fra en til ti - tja, en 2-er eller noe sånt akkurat nå. Dårlig råd og tannpine.. :-/ Gleder meg til lønningstid

Vil du ha en paralgin forte. Har en hel haug liggende her - etter sambos operasjon. Vet igrunn ikke hva jeg skal gjøre med dem.

God bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En 9'er i dag tenker jeg! Minstejenta på 9 mnd sov natta rundt for første gang, og jeg er for en gangs skyld uthvilt! Har vært i barnehagen med de to største, og minstejenta sover, så nå skal jeg bare kose meg!

Alt husarbeidet som venter gjør at det ikke ble en 10'er;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha en paralgin forte. Har en hel haug liggende her - etter sambos operasjon. Vet igrunn ikke hva jeg skal gjøre med dem.

God bedring :)

hehe - har paralgin forte her jeg også etter min siste operasjon. Skjønner ikke hvorfor de gidder å gi meg det, jeg tar de jo ikke allikevel. Nå er det tomt for Ibux også ..*hyyl*

Jaja, blir det for ille, får jeg jo bare krype til korset og ta Paralgin Forte.. Skikkelig nedtur for meg det der de gangene jeg ikke klarer å la være å ta smertestillende. Så som regel går jeg som regel med tannpine leenge før jeg tar tablett. Tåpelig i grunn..

Tusen takk forresten :) Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for tidlig å svare på sånt men det virker som den kan bli fin, kan ikke si noe om skalaen enda.

:-)

Å? Skinner solen på Kanariøyene, også? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Skinner solen på Kanariøyene, også? :-)

I dag er det overskyet så det blir ingen strand, men det er jo mye annet man kan finne på som gjør at dagen blir bra! Selvpleie f. eks. siden jeg skal bort i ettermiddag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...