Gå til innhold

Kjære sprayere!


tieto

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere? Hetetokter og raserianfall anyone?

Er selv på spraydag 6 og idag er det nøyaktig 14 dager til første sprøytestikk ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest candide

Hei tieto!

Her går det veldig opp og ned, humøret mitt er ikke til å stole på i det hele tatt. Har hatt en del raseri-utbrudd, og de går stort sett ut over min kjære. Litt kjedelig å få en sånn ekstrabelastning på forholdet oppi det hele... Men, men - det går vel over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda.... På min syvende spraydag idag. Igår fikk jeg en skikkelig grinekule, så jeg vet ikke om det kommer av sprayen. Har ikke hatt det sånn før?

I natt begynte de rare drømmene, stress-drømmer liksom. Jeg drømte at forsøket var mislykket og at det var fordi jeg hadde glemt å ta progesteron stikkpillene. Tror ikke det kommer til å skje, men det var veldig virkelig, huff!

Klem kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

hei tieto

her går d ganske bra, er på 7 spraydag, og kjenner litt hetetokter om natten + litt humørsvingninger i våken tilstand..(c;

det er 8 dg til første sprøytestikk...

lykke til videre alle sammen, følger jo med alle her inne!!!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på den 5 spraydagen og har veldig ømme bryster,jeg får det alltid nåe jeg skal ha mensen men tror ikke at den kommer nå nei.

Ellers har jeg begynt på skole og har vært litt nærvæs av det,veldig kjedelig.Så pga skolen og at jeg er nærvøs har jeg mistet matlysten,litt kvalm av det og deprimert,mest om kvelden.Det er jo så mye som skal skje på en gang og det blir nok litt for mye.Håper det går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...