Gå til innhold

Kvalme


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg hadde egginnsetting for 11 dager siden, skal ta urinprøve på søndag. I går ble jeg veldig kvalm for første gang, med brekninger, samme i dag tidlig. Er ikke dette litt for tidlig, dersom jeg er gravid, eller?? Jeg har tatt progesteron hele tiden, dersom det er dette som gjør meg så kvalm, burde jeg vel blitt det før? Håper noen kan svare meg!

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror med ganske stor sikkerhet at du kan ta en test idag for å få et sikkert svar. Det er vel den beste måten å finne ut av hvorfor du er kvalm.

Selv ble jeg kvalm i uke 5, men har hørt om andre som har blitt kvalm tidligere.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...