Gå til innhold

Er jeg gjerrig eller?


Reg@l

Anbefalte innlegg

I forrige uke åpnet endelig en butikk med det lille ektra til kjøkkenet her i byen.

De arrangerer også matkurs, bl.a ett der Trond Moi skal være kursleder.

Kursene varer tre timer, og har priser fra ca 950 til ca 1200.

Hvor mye kan man få tid til på 3 timer da? Og er ikke det en inni h**** rå timepris???

Anser ikke meg selv som noen gjerriglus akkurat, men denne synes jeg var drøy :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo an på hva dere lager og hvor mange deltakere det er på kurset.

Men en middag på en av hans reatauranter koster vel fort det samme som kursavgiften, og da er det jo ingrediensene samt lønn til kokken og husleie man betaler dor da også.

Han skal sikkert ha et stort honorar, tviler på at han får timelønn, men et honorar mer som en artist.

Men ja, det var dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på hva dere lager og hvor mange deltakere det er på kurset.

Men en middag på en av hans reatauranter koster vel fort det samme som kursavgiften, og da er det jo ingrediensene samt lønn til kokken og husleie man betaler dor da også.

Han skal sikkert ha et stort honorar, tviler på at han får timelønn, men et honorar mer som en artist.

Men ja, det var dyrt!

Det var ikke kurset med Trond Moi som var det dyreste faktisk. Det var vel 8-10 ulike kurs. Skal man spise for den summen der kan man jo knaske trøfler de tre timene jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kun gjerrig, om du ikke spanderer ei pils på meg etter Kent konserten:-)

Moi er ikke verdt det. Drit i kjendiskokker som flyter på statusen sin. Ikke faen om jeg ville gjort han rikere!

Kom hit, så ska æ lær dæ å steik kvalkjøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kun gjerrig, om du ikke spanderer ei pils på meg etter Kent konserten:-)

Moi er ikke verdt det. Drit i kjendiskokker som flyter på statusen sin. Ikke faen om jeg ville gjort han rikere!

Kom hit, så ska æ lær dæ å steik kvalkjøtt!

Hvalkjøtt er for tørt.

Gi meg heller en blodig og godt pepret entrecote!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvalkjøtt er for tørt.

Gi meg heller en blodig og godt pepret entrecote!

IKKE mitt hvalkjøtt.

Men er ellers enig med deg,mange går glipp av deilig mat,fordi de tror entecôten er full av ekkelt fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...