Gå til innhold

Ikke alltid våt?


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen ganger når jeg skal ha sex, så blir jeg ikke ordentlig våt, selvom jeg er kåt! Er det noen fler som har det slik?

Det er ofte hvis jeg er litt sliten, så det kan jo komme av det, men syns det er litt rart uansett. Blir jeg kåt, så skal jeg jo liksom bli våt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er jo ingen automatikk i det da... trenger jo ikke renne som en foss selvom du har kåt... er nok ganske "sanse-betinget" det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

er jo ingen automatikk i det da... trenger jo ikke renne som en foss selvom du har kåt... er nok ganske "sanse-betinget" det der...

Hva betyr sansebetinget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr sansebetinget?

tenningen sitter jo i psyken, altså i hodet, man kan ha lyst mentalt, men det er ikke alltid kroppen er med på notene, hvis du skjønner hva jeg mener. altså, du kan være steinkåt i toppetajen, men det er ikke sikkert at vannverket følger etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenningen sitter jo i psyken, altså i hodet, man kan ha lyst mentalt, men det er ikke alltid kroppen er med på notene, hvis du skjønner hva jeg mener. altså, du kan være steinkåt i toppetajen, men det er ikke sikkert at vannverket følger etter...

også syklusbetinget....kan være hormonellt.

Er det et problem er det da ikke så dyrt med en tube glidemiddel.

poenget er at du er kåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...