Gå til innhold

chattekanal og bla-bla?


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Unnskyld meg, men det ser ut til at mange bruker dette forumet som sin interne chattekanal, der pratinga ikke har noen allmenn interesse overhodet. Jeg tror ikke at det helt er hensikten med denne tjenesten...

Milde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ikke alle har noen å prate med om det å være barnløs derfor mener jeg at vi fint kan bruke dette forumet til å dele tanker og følelser i denne prosessen. Hvis det kun skulle vært en forum for å spørre om ting en lurer på så ville innleggene minket betraktelig. Jeg syns ihvertfall selv at jeg har mye igjen for å kunne lese hva andre opplever og føler underveis i jakten på de 2 magiske blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ikke alle har noen å prate med om det å være barnløs derfor mener jeg at vi fint kan bruke dette forumet til å dele tanker og følelser i denne prosessen. Hvis det kun skulle vært en forum for å spørre om ting en lurer på så ville innleggene minket betraktelig. Jeg syns ihvertfall selv at jeg har mye igjen for å kunne lese hva andre opplever og føler underveis i jakten på de 2 magiske blå.

En ting jeg derimot reagerer på er at når noen er misfornøyd med "personlige innlegg" og annet, hvorfor tør de ikke å stå frem med nicket sitt? Slike innlegg er alltid "-ikke undertegnet". Hvis en står for det en mener så bør man la nicket sitt stå. Alle må jo få ha den meningen de vil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva som isåfall er overflødig her jeg? Prøvde å se raskt over innleggene for å se om jeg kom over kakeoppskrifter osv. men det gjorde jeg ikke?

Det jeg derimot kunne se var innlegg vedr. følelser, omtanke for andre som holder på og erfaringsutveksling.

La oss få være i fred her da!

Kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skolefrøken

Jeg kan være litt enig i dette. Det har lett for å bli litt "klikkete". Noen legger veldig opp til personlige meldinger (som det var skrevet om litt tidliger) og da mener jeg spesielt deg tieto. Det er helt sikkert ikke vondt ment, men jeg vil at du skal tenke på at det kan såre de du ikke spør. Det er ofte de samme personene du spør etter hver gang. Forklarte jeg meg riktig nå?

Jeg har ikke lagt inn noen innlegg selv for jeg er i venteperioden, men det er kanskje derfor jeg ser det så godt fra sidelinjen.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, også?

Enig med tieto. Tør du ikke skrive nicket ditt og stå fram, så tar i hvert fall ikke jeg innlegget ditt så veldig tungt.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gamle er vi egentlig her i dette forumet?? 13-15 år?? Vi er da voksne mennesker alle sammen, eller? Har du NN hormoner som spruter inni deg akkurat nå, siden du skrev det innlegget? Beklager, men jeg ble veldig irritert akkurat nå!

Javel, vi skriver noen personlige innlegg...hva så? Selv hopper jeg over å se på de som jeg ikke gidder å bry meg om! Selv synes jeg at det ikke eksisterer noen "klikk". Hvor er den? Og i så fall, hvem er medlemmer der??

Forumet her er til for alle...og alle blir like godt tatt imot! Jeg var selv ny her for kort tid tilbake, og føler at alle kommuniserer med alle! Alle har noe viktig å bidra med, til de som er i samme situasjon. Selv føler jeg at jeg med veldig lite erfaring faktisk kan bidra jeg også...

Er ikke dette lite å henge seg opp i? Kan du stå for det du har skrevet? I så fall burde du ha signert innlegget ditt!

Skolefrøken...hvorfor henge ut Tieto? Er det straffbart å bry seg også nå?

Ta f.eks...noen skriver inn et innlegg, jeg leser det, og spør vedkommende om noe som jeg lurer på....og jeg får svar! Er det også regnet som personlig innlegg?? Blir det også regnet som "klikkete".

Nei, dette blir rett og slett for barnslig! Hvis de av dere som føler dere tilsidesatt ville være så elskværdige å si ifra så hadde det kanskje hjulpet litt!?? Ikke vet jeg..

Synes det er en flott plass å søke hjelp, erfaringer, trøst og latter....

En irritert kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Ikke alle har noen å prate med om det å være barnløs derfor mener jeg at vi fint kan bruke dette forumet til å dele tanker og følelser i denne prosessen. Hvis det kun skulle vært en forum for å spørre om ting en lurer på så ville innleggene minket betraktelig. Jeg syns ihvertfall selv at jeg har mye igjen for å kunne lese hva andre opplever og føler underveis i jakten på de 2 magiske blå.

Jeg tror jeg ble litt misforstått. For det første er jeg ikke redd for å stå fram med Nick, jeg er jo her ikke så ofte, dessuten vet jo ingen hvem jeg er likevel. Jeg er her ikke for å bli gjenkjent, men for å få råd i en vanskelig situasjon. Kan dere respektere det? Jeg skrev mitt innlegg fordi jeg følte at de gangene jeg har skrevet inn for å få råd, har ingen svart meg, mens dere som har så god tone og "kjenner" hverandre prater så godt, tydeligvis. Jeg er på denne kanalen først og fremst for å få INFORMASJON, sekundært for å få følelser. Jeg synes at det også er viktig å vektlegge den opplysningsmessige biten oppi alt dette, i stedet for det personlige. Sånn er jeg. Håper i framtiden jeg kan få svar på det jeg lurer på, i stedet for å bli mistenkt først og fremst fordi jeg ikke "tilkjennegir" meg. Er vi ikke alle mer eller mindre anonyme her!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er vi egentlig her i dette forumet?? 13-15 år?? Vi er da voksne mennesker alle sammen, eller? Har du NN hormoner som spruter inni deg akkurat nå, siden du skrev det innlegget? Beklager, men jeg ble veldig irritert akkurat nå!

Javel, vi skriver noen personlige innlegg...hva så? Selv hopper jeg over å se på de som jeg ikke gidder å bry meg om! Selv synes jeg at det ikke eksisterer noen "klikk". Hvor er den? Og i så fall, hvem er medlemmer der??

Forumet her er til for alle...og alle blir like godt tatt imot! Jeg var selv ny her for kort tid tilbake, og føler at alle kommuniserer med alle! Alle har noe viktig å bidra med, til de som er i samme situasjon. Selv føler jeg at jeg med veldig lite erfaring faktisk kan bidra jeg også...

Er ikke dette lite å henge seg opp i? Kan du stå for det du har skrevet? I så fall burde du ha signert innlegget ditt!

Skolefrøken...hvorfor henge ut Tieto? Er det straffbart å bry seg også nå?

Ta f.eks...noen skriver inn et innlegg, jeg leser det, og spør vedkommende om noe som jeg lurer på....og jeg får svar! Er det også regnet som personlig innlegg?? Blir det også regnet som "klikkete".

Nei, dette blir rett og slett for barnslig! Hvis de av dere som føler dere tilsidesatt ville være så elskværdige å si ifra så hadde det kanskje hjulpet litt!?? Ikke vet jeg..

Synes det er en flott plass å søke hjelp, erfaringer, trøst og latter....

En irritert kos fra

piss off, bitch!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

piss off, bitch!!!

joga

dette var det mest barnslige og minst konstruktive innlegget jeg har sett her...

er merkelig at du ikke ble filtrert ut av forumet.

har du ikke noe annet enn kvalme ord å komme med så klarer vi oss uten deg og dine innlegg...

er helt enig med det dipsey sier, folk må få lov til å bry seg om hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ble litt misforstått. For det første er jeg ikke redd for å stå fram med Nick, jeg er jo her ikke så ofte, dessuten vet jo ingen hvem jeg er likevel. Jeg er her ikke for å bli gjenkjent, men for å få råd i en vanskelig situasjon. Kan dere respektere det? Jeg skrev mitt innlegg fordi jeg følte at de gangene jeg har skrevet inn for å få råd, har ingen svart meg, mens dere som har så god tone og "kjenner" hverandre prater så godt, tydeligvis. Jeg er på denne kanalen først og fremst for å få INFORMASJON, sekundært for å få følelser. Jeg synes at det også er viktig å vektlegge den opplysningsmessige biten oppi alt dette, i stedet for det personlige. Sånn er jeg. Håper i framtiden jeg kan få svar på det jeg lurer på, i stedet for å bli mistenkt først og fremst fordi jeg ikke "tilkjennegir" meg. Er vi ikke alle mer eller mindre anonyme her!?!

Hei du.

Jeg synes det er synd at du ikke har fått svar på spørsmålene dine her. Det kan jo ha forskjellige årsaker det da...mulig at ingen rett og slett kan svare på det du spør om.

Ellers så må jeg personlig si at jeg synes det er litt mer hyggelig om alle bruker nick selvom det også kan være ganske anonymt. "Ikke undertegnet" er liksom veldig upersonlig, men i enkelte situasjoner synes jeg det er greit (særlig i veldig personlige spørsmål/innlegg).

Ellers så mener jeg at dette er et forum for både faglige spørmål og følelser. Jeg har selv heller aldri reagert på at noen etterspørres her (har nok en sjelden gang gjort det selv også). Det er nok ofte slik at man følger hverandre gjennom forsøk og da er det vel hyggelig at noen etterlyser noen. Akkurat det er jo litt vanskeligere med "ikke undertegnet".

De som bruker forumet ofte vil jo lett bli kjent med hverandres nick og da vet man jo ofte hvem man skal etterlyse dersom man lurer på noe spesielt også...Men for all del ...mulig det bør sjerpes noe...Jeg har aldri følt at det er noen "klikk" her, så hvem som er med der det vet jeg ikke...

Vell, vell dette var mine tanker...mulig det ble litt rotene, men jeg synes dette er et fint forum slik det er. Dersom det er noen innlegg som blir veldig fra en person til en annen hopper jeg bare over dem.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg ble litt misforstått. For det første er jeg ikke redd for å stå fram med Nick, jeg er jo her ikke så ofte, dessuten vet jo ingen hvem jeg er likevel. Jeg er her ikke for å bli gjenkjent, men for å få råd i en vanskelig situasjon. Kan dere respektere det? Jeg skrev mitt innlegg fordi jeg følte at de gangene jeg har skrevet inn for å få råd, har ingen svart meg, mens dere som har så god tone og "kjenner" hverandre prater så godt, tydeligvis. Jeg er på denne kanalen først og fremst for å få INFORMASJON, sekundært for å få følelser. Jeg synes at det også er viktig å vektlegge den opplysningsmessige biten oppi alt dette, i stedet for det personlige. Sånn er jeg. Håper i framtiden jeg kan få svar på det jeg lurer på, i stedet for å bli mistenkt først og fremst fordi jeg ikke "tilkjennegir" meg. Er vi ikke alle mer eller mindre anonyme her!?!

Hei igjen!

Klart vi er anonyme her men jeg reagerer på at hver gang det kommer kritikk på personlige innlegg m.m. så er de aldri undertegnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være litt enig i dette. Det har lett for å bli litt "klikkete". Noen legger veldig opp til personlige meldinger (som det var skrevet om litt tidliger) og da mener jeg spesielt deg tieto. Det er helt sikkert ikke vondt ment, men jeg vil at du skal tenke på at det kan såre de du ikke spør. Det er ofte de samme personene du spør etter hver gang. Forklarte jeg meg riktig nå?

Jeg har ikke lagt inn noen innlegg selv for jeg er i venteperioden, men det er kanskje derfor jeg ser det så godt fra sidelinjen.

Mvh

Hei!

Du har helt rett i at mine personlige innlegg ikke er vondt ment! Jeg prøver så godt jeg kan å huske hvor alle er i prosessen for å følge litt med, hvis jeg har glemt noen beklager jeg det så mye! Det er jo alltid lettest å huske de som har innlegg ofte også. Jeg vil mer enn gjerne høre fra noen som føler seg tilsidesatt fordi jeg ikke spør etter dem....

Videre føler jeg at forumet er for alle og når jeg ønsker noen lykke til med egguttak osv. er det lov å henge seg på selv om overskriften består av et nick. For min egen del blir jeg veldig glad når noen husker på meg og spør meg hvordan det går. Jeg lever nemlig etter regelen:

Vær mot andre slik du vil at de skal være mot deg :-)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

piss off, bitch!!!

Joga er en person som ikke har skrevet noe innlegg på DOL i det hele tatt før med det nicket. Han/hun følte vel bare en trang til å banne litt. :o)

Joga, det var en fantastisk måte å debutere på DOL på (hvis du ikke har flere nick da.)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...