Gå til innhold

Batteri og rødvinsglass????


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

I dag dukka det opp en liten popup-lignende sak øverst i høyre hjørne av skjermen. Det er en liten gul firkant, ca 3 x 3 cm, og den popper fram hvert 5 minutt eller så. Til høyre på firkanten er det en tegning av noe som ser ut som et batteri, og på venstre side noe som ser ut som et rødvinsglass uten stett.

Hva er dette?

Har WXP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Takk! Du er pen du óg.

*Grmf*

Har forresten funnet det ut, så DET så. Trur eg. Batteriet på hovedkortet må skiftes ut. Det har en normal levetid på sju år, men jeg har tydeligvis klart å bruke det opp på tre måneder. Det kvalifiserer muligens til Guinnies rekordbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Grmf*

Har forresten funnet det ut, så DET så. Trur eg. Batteriet på hovedkortet må skiftes ut. Det har en normal levetid på sju år, men jeg har tydeligvis klart å bruke det opp på tre måneder. Det kvalifiserer muligens til Guinnies rekordbok?

Du vet det at du må la det batteriet være i fred! Det er kun til hovedkortet. Kjøp egne batterier til vibratoren din.

*Åhh, at hu aldri lærer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Du vet det at du må la det batteriet være i fred! Det er kun til hovedkortet. Kjøp egne batterier til vibratoren din.

*Åhh, at hu aldri lærer*

Vibben min går på strøm. Nytter ikke med noe annet, så dyre som batteriene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...