Gå til innhold

Et spm til KAN jeg få klamydia av munnsex???


Gjest hemmelig

Anbefalte innlegg

Gjest hemmelig

Kjæresten min har fått litt utflod fra lillemann og legen sa det var en eller annen form for infeksjon - KANSKJE klamydia. Men han har ikke hatt sex med andre enn meg på nesten to år! han hadde en affære men det var bare munnsex, han slikket henne. Hjelp????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hemmelig

Lite trolig.

Tror nok at han ikke har vært helt ærlig med deg....

Lite trolig....men er det MULIG? Han sa HAN slikket henne, hun rørte ikke han annet enn med hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte om ei som hadde hatt klamydia latent, først etter to år slo det ut.

Selvsagt begynte kjæresten å lure.

Vet ikke om det er sant/mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite trolig....men er det MULIG? Han sa HAN slikket henne, hun rørte ikke han annet enn med hendene.

æsj - bare å FORTELLE deg hva han har gjort....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte om ei som hadde hatt klamydia latent, først etter to år slo det ut.

Selvsagt begynte kjæresten å lure.

Vet ikke om det er sant/mulig.

De siste ti årene har de brukt nye tester for å påvise klamydia, så det er lite trolig at det kan ligge der lenge uten å bli oppdaget ved undersøkelse trass i ingen symptomer.

Hos menn slår det vanligvis ut nokså raskt i tillegg.

Dette spurte jeg min fastlege om for knapt et år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste ti årene har de brukt nye tester for å påvise klamydia, så det er lite trolig at det kan ligge der lenge uten å bli oppdaget ved undersøkelse trass i ingen symptomer.

Hos menn slår det vanligvis ut nokså raskt i tillegg.

Dette spurte jeg min fastlege om for knapt et år siden.

Ok, da er det ei til som er blitt lurt. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste ti årene har de brukt nye tester for å påvise klamydia, så det er lite trolig at det kan ligge der lenge uten å bli oppdaget ved undersøkelse trass i ingen symptomer.

Hos menn slår det vanligvis ut nokså raskt i tillegg.

Dette spurte jeg min fastlege om for knapt et år siden.

Den kan jo ligge latent uten å bli oopdaget dersom han ikke tester seg eller går til lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan jo ligge latent uten å bli oopdaget dersom han ikke tester seg eller går til lege.

Ja, men det er helst hos jenter. Gutta merker det gjerne ganske raskt. Uten at det er noen fasit for hver enkelt.

I den situasjonen som ble beskrevet, der fyren innrømmet munnsex, tror jeg nok nesa hans blir veldig lang til slutt om han ikke sier det som det var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hemmelig

Ja, men det er helst hos jenter. Gutta merker det gjerne ganske raskt. Uten at det er noen fasit for hver enkelt.

I den situasjonen som ble beskrevet, der fyren innrømmet munnsex, tror jeg nok nesa hans blir veldig lang til slutt om han ikke sier det som det var...

Gulp. Vil det si at man ikke kan få det bare ved munnsex og at han har gjort andre ting også? :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gulp. Vil det si at man ikke kan få det bare ved munnsex og at han har gjort andre ting også? :-(

Han har garantert gjort det meste.

Forøvrig, ville det vært greit for deg om han "bare" hadde utført oralsex på ei anna jente?

Ser ikke helt hvordan du tenker her jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulp. Vil det si at man ikke kan få det bare ved munnsex og at han har gjort andre ting også? :-(

Hvorfor tror du han stoppet ved munnsex? Da har han jo allerede krysset en linje, og kan like godt gå hele veien. Dårlig samvittighet har han jo allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg TVANG han.

kutt den mannen ut.Du fortjener noe mye bedre.Det spiller ingen rolle om de har hatt sameleie eller ikke,han har hatt sex med en annen og det kommer han til å fortsette med hvis du går på den der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er helst hos jenter. Gutta merker det gjerne ganske raskt. Uten at det er noen fasit for hver enkelt.

I den situasjonen som ble beskrevet, der fyren innrømmet munnsex, tror jeg nok nesa hans blir veldig lang til slutt om han ikke sier det som det var...

Tror nok han lyver så det renner ja. Men det er jo strengt tatt mulig. Tror likevel dama får det bedre uten ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hemmelig

clamydia, herpes, gonore..syfilis..hiv ..you name it!

grøss...misunner deg ikke!

Man kan vel ikke få alt det der av MUNNSEX! I alle fall ikke HIV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...