Gå til innhold

Har kysset mye å si for deg?


Gjest Lillbabs

Anbefalte innlegg

Gjest Lillbabs

Hei,

Er litt nysgjerrig på hva folk her inne mener om kysset!

Hvis du f.eks kysser den typen/dama du er forelsket i, og håper på et forhold med,- men evnen til å kysse er elendig....har det da noe å si for deg?

Og hvem er den beste du har kysst? Husker du det? Hvilken nasjonalitet, alder i fht deg,sivil status etc etc...?

Interessant....kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest neida, ikke nå

Jeg var, for et halvt år siden, veldig interessert i en ganske kjent og velstående person her i byen. Og jeg fikk ham på kroken! (Eller var det omvendt?)

Uansett; da han skulle kysse meg, ja, da må jeg si det ble litt av en nedtur. Jeg var super-tiltrukket av ham fysisk, men kysse, det kunne han ikke.

Ikke ville han møte tunga mi, og når han først gjorde det, så gikk hans tunge rundt og rundt som en virvelvind! Utrolig! Ja, det der er et kyss jeg ikke glemmer. Det var heller komisk.

Men at det var det som gjorde utslaget for at det ble avskjed på grått papir, nei det var det ikke. Og ikke kunne jeg latt et forhold være avhengig av et kyss, da!

Beste kysseren?

En tilfeldig greker jeg pratet masse med på et fly. Vi endte opp med å både kysse og onanere hverandre! PÅ flyet!

:-) Beste kyss ever!

Så ham aldri igjen.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det best om utførelsen av kysset er bra, men det viktigste er de magekriblingene som oppstår. Hvis de mangler kan han være så "flink" til å kysse som han bare vil, det hjelper ikke.

Men jeg har en venninne som faktisk dumper typer etter måten de bruker tungen på. Under kyssingen altså! Dvs, "forholdet" har jo ikke startet så det er vel feil å si at de dumpes, men de tas ut av beregningen dersom de har for svak tunge, for tykk tunge, for mye væske i munnen osv. Uavhengig av hvor grei/interessant/kjekk osv fyren er.

Hun er ekstrem, den venninnen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke kliner bra nok, er det ikke noe vits i et forhold. Klining er alfa og omega.

Han beste jeg har klint med var på en tur med jobben, han hadde en ertelysten tunge, og jeg ble så ufattelig tent på han bare ved å kline.

(Men der stoppet det, prektig som jeg er )

Ellers har jeg en venninne som nok kommer på en andreplass når det gjelder klining, men tenninga mangler jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Jeg var, for et halvt år siden, veldig interessert i en ganske kjent og velstående person her i byen. Og jeg fikk ham på kroken! (Eller var det omvendt?)

Uansett; da han skulle kysse meg, ja, da må jeg si det ble litt av en nedtur. Jeg var super-tiltrukket av ham fysisk, men kysse, det kunne han ikke.

Ikke ville han møte tunga mi, og når han først gjorde det, så gikk hans tunge rundt og rundt som en virvelvind! Utrolig! Ja, det der er et kyss jeg ikke glemmer. Det var heller komisk.

Men at det var det som gjorde utslaget for at det ble avskjed på grått papir, nei det var det ikke. Og ikke kunne jeg latt et forhold være avhengig av et kyss, da!

Beste kysseren?

En tilfeldig greker jeg pratet masse med på et fly. Vi endte opp med å både kysse og onanere hverandre! PÅ flyet!

:-) Beste kyss ever!

Så ham aldri igjen.... :-)

.... og jeg som knapt får igang en samtale med fremmede på fly... jaja.

Klappet dere når dere landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest neida, ikke nå

.... og jeg som knapt får igang en samtale med fremmede på fly... jaja.

Klappet dere når dere landet?

Hehe, nå lo jeg høyt her! Folk på jobb må jo tro jeg er sprø! ;-)

Neida, vi klappet ikke. Det var en sånn 15-timers flytur, og da er man så lei at man klapper ikke. Men selvsagt, jeg hadde mye å klappe for!

*sikle* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, en del.

En tidligere kjæreste er den beste kysseren jeg har kysset. Vi kysset i timesvis og kunne dra skinnfiller av leppene etterpå.

Slå den! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, erru gæren! Kyssing er superviktig, jeg ville aldri vært sugen på en second date med en som kyssa så det sugde (ehm...ikke SÅNN sugde da) på første daten.

Sambis og jeg kysser som bare pokker hver eneste dag - klining er gøy !

Han er vel kanskje ikke den aller beste jeg har kysset med - men kommer høyt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kyss....vel det er så mangt.

Kunne aldri vært sammen med en som kyssa som en sentfuge, eller brukte tungen som tømmerstokk.

Skulle vi "bare" ha sex, hadde det derimot vært til å leve med...så vidt*s*

Beste kysset.hm, bortsett fra ei dame, utmerker sambo seg, faren til mitt første barn og en som er homse,seg.

Nasjonalitet......hm, tro om jeg har kysset noen andre enn enn svenske? Jo, en danske, nei, ikke noe å skryte av...

Iallefall vet jeg èn ting, nordlænningan har ømmare og bedre tunge enn søringan!!!!

Ergo, dæm bæste kysseran!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kyss....vel det er så mangt.

Kunne aldri vært sammen med en som kyssa som en sentfuge, eller brukte tungen som tømmerstokk.

Skulle vi "bare" ha sex, hadde det derimot vært til å leve med...så vidt*s*

Beste kysset.hm, bortsett fra ei dame, utmerker sambo seg, faren til mitt første barn og en som er homse,seg.

Nasjonalitet......hm, tro om jeg har kysset noen andre enn enn svenske? Jo, en danske, nei, ikke noe å skryte av...

Iallefall vet jeg èn ting, nordlænningan har ømmare og bedre tunge enn søringan!!!!

Ergo, dæm bæste kysseran!

Du har nok rett der - tror faktisk det VAR en nordlending som kysset så infernalsk godt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sørlending

Et kyss....vel det er så mangt.

Kunne aldri vært sammen med en som kyssa som en sentfuge, eller brukte tungen som tømmerstokk.

Skulle vi "bare" ha sex, hadde det derimot vært til å leve med...så vidt*s*

Beste kysset.hm, bortsett fra ei dame, utmerker sambo seg, faren til mitt første barn og en som er homse,seg.

Nasjonalitet......hm, tro om jeg har kysset noen andre enn enn svenske? Jo, en danske, nei, ikke noe å skryte av...

Iallefall vet jeg èn ting, nordlænningan har ømmare og bedre tunge enn søringan!!!!

Ergo, dæm bæste kysseran!

Pøh! Er du klar over at du nå får halve sør-Norge på nakken?

Jah!Særlig meg! Jeg er søring, og definitivt en god kysser, så det så!

Blæh på deg! *rekker tunge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kyss....vel det er så mangt.

Kunne aldri vært sammen med en som kyssa som en sentfuge, eller brukte tungen som tømmerstokk.

Skulle vi "bare" ha sex, hadde det derimot vært til å leve med...så vidt*s*

Beste kysset.hm, bortsett fra ei dame, utmerker sambo seg, faren til mitt første barn og en som er homse,seg.

Nasjonalitet......hm, tro om jeg har kysset noen andre enn enn svenske? Jo, en danske, nei, ikke noe å skryte av...

Iallefall vet jeg èn ting, nordlænningan har ømmare og bedre tunge enn søringan!!!!

Ergo, dæm bæste kysseran!

Ikke enig. Vestlendingene er best.....:-)

PS.har efaring med nordlendinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det best om utførelsen av kysset er bra, men det viktigste er de magekriblingene som oppstår. Hvis de mangler kan han være så "flink" til å kysse som han bare vil, det hjelper ikke.

Men jeg har en venninne som faktisk dumper typer etter måten de bruker tungen på. Under kyssingen altså! Dvs, "forholdet" har jo ikke startet så det er vel feil å si at de dumpes, men de tas ut av beregningen dersom de har for svak tunge, for tykk tunge, for mye væske i munnen osv. Uavhengig av hvor grei/interessant/kjekk osv fyren er.

Hun er ekstrem, den venninnen min...

Der er jeg helt enig med deg, leila. Kribling er helt avgjørende for fortsettelsen.

Når det er sagt, har jeg lite sans for mye spytt, gaping og tenner. (Han skal ha tenner altså, men ikke bruke dem når han kysser.)

En gang kysset jeg med en som ikke brukte tunga i det hele tatt. Det var veldig rart.

Men jeg hæler ikke å kysse en som nettopp har pussa tenna, slik at det smaker Clinomyn med polynam lang vei. Da er det bedre at han smaker sild eller gammelost. Men ikke snus. Nei, for all del ikke snus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest maria m

Ikke enig. Vestlendingene er best.....:-)

PS.har efaring med nordlendinger.

Ikke enig jeg heller....Hverken når det gjelder nordlendingene, eller vestlendingene....men derimot utledningene... :-)Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg helt enig med deg, leila. Kribling er helt avgjørende for fortsettelsen.

Når det er sagt, har jeg lite sans for mye spytt, gaping og tenner. (Han skal ha tenner altså, men ikke bruke dem når han kysser.)

En gang kysset jeg med en som ikke brukte tunga i det hele tatt. Det var veldig rart.

Men jeg hæler ikke å kysse en som nettopp har pussa tenna, slik at det smaker Clinomyn med polynam lang vei. Da er det bedre at han smaker sild eller gammelost. Men ikke snus. Nei, for all del ikke snus.

Nei, mye spytt eller overdrevet tannkrem-smak er ikke det beste.

Men min tanke er at så lenge kriblingen er der (og når tærne!) så kan alt det andre læres bort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pyttsann

Ikke enig jeg heller....Hverken når det gjelder nordlendingene, eller vestlendingene....men derimot utledningene... :-)Hehe...

*LOL* Skrev du feil eller helt bevisst? "UtLEDNINGENE"???

Du mener det er best med gutta der "ledningene" henger ut med andre ord...?

Eller var det utlendingene du mente? Hehehe, morro ble det lell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Er du klar over at du nå får halve sør-Norge på nakken?

Jah!Særlig meg! Jeg er søring, og definitivt en god kysser, så det så!

Blæh på deg! *rekker tunge*

Ja,ja fin tunge hadde du iallefall:-)

Nå er jeg ikke i en posisjon hvor jeg kan teste ut flere søringer, mulig jeg bare var uheldig!? Men jeg har da testa endel...

På den andre siden, legg merke tilat bortsett fra ei dame og en homse, har jeg fått barn med begge de to andre som kysset vanvittig deilig*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Er du klar over at du nå får halve sør-Norge på nakken?

Jah!Særlig meg! Jeg er søring, og definitivt en god kysser, så det så!

Blæh på deg! *rekker tunge*

Jeg rekker også tunge.

Sørlendinger kan det å kysse, hvertfall jentene. *blæh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja fin tunge hadde du iallefall:-)

Nå er jeg ikke i en posisjon hvor jeg kan teste ut flere søringer, mulig jeg bare var uheldig!? Men jeg har da testa endel...

På den andre siden, legg merke tilat bortsett fra ei dame og en homse, har jeg fått barn med begge de to andre som kysset vanvittig deilig*s*

Godt du ikke har kysset flere sørlendinger, da hadde du hatt mange barn. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...