Gå til innhold

Etterbetaling av arbeidsledighetstrygd


Gjest ikke nå

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nå

De offentlige kontorene har rotet så fryktelig, at jeg NÅ mottar første dagpengeutbetaling, som jeg har hatt krav på fra 1. Januar av.

Det begynte med at ligningskontoret ikke klarte å få ut ligningspapirene mine før i April. Disse papirene trengte aetat for å betale ut dagpenger. SÅ sender jeg inn søknad gjennom aetat, i April, purrer og purrer, til de slutt litt krypende kan konkludere med at de har rotet bort søknaden, og at jeg må fylle ut en ny. Dette kommer de frem til i JULI.

Det som til slutt har skjedd er at de ikke tilkjenner meg dagpenger fra Januar av, men fra Juli av. I mellomtiden har jeg vært nødt å hendvende meg til sosialkontoret, som gjerne vil ha tilbakebetalt dette beløpet fra aetat.

Med andre ord er det ingen økonomisk forskjell for meg, om jeg får det etterbetalt eller ikke, men jeg undrer meg virkelig over at de kan spare tusenvis av kroner på å slumse bort papirer og elendig saksbehandling?!

Er dette lovlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriv i avisen! - Sånt rot skal ikke forekomme. Det er ille å "sparke" folk som ligger nede, disse kontorene burde innta en mye mer ydmyk tone overfor sitt publikum....men de har jo monopol så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...