Gå til innhold

En ubehagelig opplevelse


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Var og handlet en del klær i dag. Kjøpte noen gensere i en klesbutikk. Etter jeg hadde betalt og gikk ut av butikken merket jeg at alarmen gikk, men jeg tenkte ikke over det for jeg visste jo at jeg hadde betalt for det jeg hadde. Når jeg nå kom hjem merket jeg at en slik alarnbrikke har hengt igjen på et klesplagg jeg kjøpte. Jeg har kvitteringen på at den er betalt.

Synes dette ble ekkelt alikevel, ble redd for at noen skulle tro jeg hadde tatt noe (noe jeg aldri har gjort noen gang). Er det noen fare for det?

Jeg synes også det var rart at ikke de i butikken reagerte noe på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De tenkte helt sikkert ikke over det, det skjer stadig vekk når man jobber i butikk. Så da er det bare å gå tilbake med plagget og kvitteringen og få tatt av alarmen.

Det er ekkelt når det skjer, særlig når man skal innom andre butikker etterpå og alarmen går overalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg bestandig kvitteringen for det du har kjøpt i posen med plaggene. Posen har som regel butikkens navn eller logo på seg.

I dette tilfellet fortjener ekspeditøren ei overhøvling med grov svinkjeft. Det er veldig dårlig service å utsette kundene for sånt. Mange mennesker reagerer veldig når de opplever slike ting og ikke har gjort noe galt.

For øvrig sier det jo og litt at personalet ikke reagerte når alamen gikk!

Fy på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der opplevde jeg en gang også! Dvs. alarmen gikk ikke (!), men da jeg kom hjem satt fremdeles den alarm-dingsebomsen på kåpa. Tok den og kvitteringen med meg tilbake og forklarte at jeg hadde byttet den i romjulsrushet og at damen bak disken må ha glemt å ta den av. Dette var på en annen filial enn der jeg hadde fått byttet den og de hadde ikek appartur som passet til den typen alarmbrikker, men dama løp over til klesbutikken ved siden av og fikk tatt den av der! Snakk om service i etterkant! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tenkte helt sikkert ikke over det, det skjer stadig vekk når man jobber i butikk. Så da er det bare å gå tilbake med plagget og kvitteringen og få tatt av alarmen.

Det er ekkelt når det skjer, særlig når man skal innom andre butikker etterpå og alarmen går overalt..

Det er slikt som ikke bør skje, men når det først skjer er det ofte pinlig for kunden. Jeg har jobbet i flere butikker selv, og ved uhell glemt å ta ut alarmen, men det har heldigvis alltid blitt tatt med godt humør.

Så lenge kunden har sitt på det rene, er det jo ingenting å frykte! Men det er jo litt ekkelt med den type oppmerksomhet som man tror man får (men som ofte ikke er tilfelle) likevel.

Av og til hender det at det ligger to alarmer i samme vare også, og i slike tilfeller er ofte betjeninga litt uoppmerksomme. Ta det med godt humør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Legg bestandig kvitteringen for det du har kjøpt i posen med plaggene. Posen har som regel butikkens navn eller logo på seg.

I dette tilfellet fortjener ekspeditøren ei overhøvling med grov svinkjeft. Det er veldig dårlig service å utsette kundene for sånt. Mange mennesker reagerer veldig når de opplever slike ting og ikke har gjort noe galt.

For øvrig sier det jo og litt at personalet ikke reagerte når alamen gikk!

Fy på dem.

Svinekjeft du da...

De kan vel gjøre feil de stakkars ekspeditørene også.

Synes synd på dem i det verste kaoset noen ganger.

Har selv opplevd at alarmen går. Da går jeg bare pent og rolig tilbake til kassen pg ber dem sjekke hvorfor. No problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svinekjeft du da...

De kan vel gjøre feil de stakkars ekspeditørene også.

Synes synd på dem i det verste kaoset noen ganger.

Har selv opplevd at alarmen går. Da går jeg bare pent og rolig tilbake til kassen pg ber dem sjekke hvorfor. No problem.

He he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...