Gå til innhold

Guffen tannbørste


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365

Hvor ofte bytter du tannbørste (helt ærlig!)? Jeg har sett tannbørsten til en kompis og den var så grusomt slitt og guffen at jeg fikk brekninger på badet da jeg stod face til face med den (han hadde den på display slik at alle kunne se elendigheten). Så ut som om et udyr på skaft. Så tydelig gamle matrester og småsnacks i den. *BARF*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kvalm kvalm kvalm.

Tannbørster skal byttes hele tiden og en skal alltid ha minst 5 ubrukte i skuffen på badet i tilfelle en får overnattingsgjester litt sånn spontant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sevenup

Jeg kjenner en kjendis som har en slik en :-) Fytterakkern skulle tro han hadde råd til ny så godt som han tjener.

Thihi, sier ikke hvem det er for da hadde han nok blitt sur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

*grummhpf* AKKURAT det jeg ville lese nå som jeg skulle sette meg ned å spise middag og Dole litt... usj...*ler*

He he

For noen år tilbake hadde jeg en "gjeste-tannbørste" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm kvalm kvalm.

Tannbørster skal byttes hele tiden og en skal alltid ha minst 5 ubrukte i skuffen på badet i tilfelle en får overnattingsgjester litt sånn spontant.

En til hver ny ONS. Fem stykker holder kanskje en måned?! *gliser ondskapsfullt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til hver ny ONS. Fem stykker holder kanskje en måned?! *gliser ondskapsfullt*

Hadde du visst hvor ofte jeg har sex så hadde du løpt ut å huka tak i en fyr for meg vil jeg tro :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du visst hvor ofte jeg har sex så hadde du løpt ut å huka tak i en fyr for meg vil jeg tro :-)

Eller fem, slik at du fikk brukt alle tannbørstene dine... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller fem, slik at du fikk brukt alle tannbørstene dine... :-)

Nei, det høre skummelt og ikke minst slitsomt ut, bare en holder og nå skal jo virkelig Antonio skille seg så det så :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det høre skummelt og ikke minst slitsomt ut, bare en holder og nå skal jo virkelig Antonio skille seg så det så :-)

Hei, du får ikke velge mann selv. Gi meg kravene dine og bli med ut en tur, så ordner jeg resten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, du får ikke velge mann selv. Gi meg kravene dine og bli med ut en tur, så ordner jeg resten...

Krav?

Kan en stille krav til dem?

Fullført pottetrening er vel egentlig mitt eneste krav og et kurs i elementæy hygiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krav?

Kan en stille krav til dem?

Fullført pottetrening er vel egentlig mitt eneste krav og et kurs i elementæy hygiene.

Rart du ikke har hatt sex på en stund, som ikke har noen krav...? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart du ikke har hatt sex på en stund, som ikke har noen krav...? :-)

Jeg har da vel ikke tid til sex nå!!!!!!!!1

Jeg jobber jo nesten hele tida og dessuten har jeg hodepine hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da vel ikke tid til sex nå!!!!!!!!1

Jeg jobber jo nesten hele tida og dessuten har jeg hodepine hver kveld.

Så du har ikke lyst?

Da er jo saken en annen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...