Gå til innhold

Hjelp meg!

Gjest victoria80

Anbefalte innlegg

Gjest victoria80

Hjelp meg!Jeg er fortvilet.I det siste har de vonde sterke tankene om det som skjedde i fjor sommer kommet tilbake.Ser bilder av han gutten hele tiden, og de er veldig intense.Hele tiden ser jeg ansiktet hans foran meg i større eller mindre grad.

I den siste uka har jeg vært urolig.Altså hatt en sterk indre uro i kroppen min og i hodet mitt.Tenker mye om nettene på sydenturen som var i fjor sommer, og lurer på hva jeg har gjort for noe galt.Har grått mye i de siste nettene, og i dag gråt jeg også.Gråter hele tiden.

Tanken om å skade meg er ofte der.Vil på en måte straffe meg selv for at jeg er til stede og lever.Vil ikke spise men jeg må spise for å ikke bli svimmel og få vondt i hodet.Om nettene er jeg helt alene med mine vonde tanker, og har ingen å snakke med.Har ikke time hos behandleren min før om 2uker.Det er lenge å vente til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68838-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...