Gjest victoria80 Skrevet 22. august 2002 Skrevet 22. august 2002 Hjelp meg!Jeg er fortvilet.I det siste har de vonde sterke tankene om det som skjedde i fjor sommer kommet tilbake.Ser bilder av han gutten hele tiden, og de er veldig intense.Hele tiden ser jeg ansiktet hans foran meg i større eller mindre grad. I den siste uka har jeg vært urolig.Altså hatt en sterk indre uro i kroppen min og i hodet mitt.Tenker mye om nettene på sydenturen som var i fjor sommer, og lurer på hva jeg har gjort for noe galt.Har grått mye i de siste nettene, og i dag gråt jeg også.Gråter hele tiden. Tanken om å skade meg er ofte der.Vil på en måte straffe meg selv for at jeg er til stede og lever.Vil ikke spise men jeg må spise for å ikke bli svimmel og få vondt i hodet.Om nettene er jeg helt alene med mine vonde tanker, og har ingen å snakke med.Har ikke time hos behandleren min før om 2uker.Det er lenge å vente til. 0 Siter
forbrenner Skrevet 22. august 2002 Skrevet 22. august 2002 Hei..du kan ikke prøve å be om en time med behandleren så snart som mulig?Ingen andre du kan prate med i stede hvis det ikke går? 0 Siter
huufsa Skrevet 22. august 2002 Skrevet 22. august 2002 Kjære deg... Hold ut..! Be om raskere hjelp! Du kan ikke ha det sånn. **trøste_og_styrke_klem** 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.