Gå til innhold

Naturlig syklus.


Koba

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med bedfruktning på naturlig syklus, og som har lyst til å dele sine erfaringer med meg?

Jeg er ny i "gamet", har kommet så langt at egget er tilbakeført. Alt har med andre ord gått bra så langt.....

Vennlig hilsen Koba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Bentis har gjort dette flere ganger. Du kan jo etterlyse henne eller søke etter tidligere innlegg for å se om det står noe der ;-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gjennom 3 naturlig syklus forsøk, 1 forsøk ble jeg gravid, men det endte i en MA i uke 12, 2 forsøk fikk de ikke tak i egget og 3 forsøk ble jeg gravid igjen og er i dag i uke 26+4.

Lykke til med testing.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gjennom 3 naturlig syklus forsøk, 1 forsøk ble jeg gravid, men det endte i en MA i uke 12, 2 forsøk fikk de ikke tak i egget og 3 forsøk ble jeg gravid igjen og er i dag i uke 26+4.

Lykke til med testing.

Klem fra

Hei Exet!

Det var da hyggelig å høre at det gikk bra til slutt.

Jeg bare lurer på hvilke symptomer du hadde etter innsetting...? Jeg hadde egguttak 14.8 og insetting den 19.8. Det er jo med andre ord bare 5 dager siden jeg fikk det tilbake. Og nå går jeg her da, og er nervøs for det meste.

Føles som om jeg får mensen hele tiden, og er trøtt og uttafor - og alle disse vanlige symp. Jeg har barn fra før, men kan ikke huske at det var i nærheten av dette...

Jeg skal ikke ta bl.pr. før den 30, og det er jo så leeeeeeeenge til....

Kanskje du har lyst å sende en mail til meg, jeg er takknemmelig for svar fra deg.

Og synes jo dette er utrolig spennende, men.....

Adr. er.

[email protected]

Håper jeg hører fra deg.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid på andre forsøk med naturlig syklus. Hadde to vanlige forsøk før det igjen. Så lenge det ene egget blir befruktet, har jeg veldig stor tro på denne metoden. Jeg var i mye bedre form under disse forsøkene. Men symptomer... Når jeg tenker meg om nå, var jeg nok litt mer trøtt den siste gangen da jeg ble gravid, særlig de siste dagene før jeg skulle ta blodprøven. Men ellers følte jeg meg akkurat som når jeg har PMS, så jeg var ikke så optimistisk. Så blir man jo rimelig overfokusert på symptomer, og psyken kan nok spille en et lite puss. Kunsten er nok å holde ut til blodprøven er tatt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid på andre forsøk med naturlig syklus. Hadde to vanlige forsøk før det igjen. Så lenge det ene egget blir befruktet, har jeg veldig stor tro på denne metoden. Jeg var i mye bedre form under disse forsøkene. Men symptomer... Når jeg tenker meg om nå, var jeg nok litt mer trøtt den siste gangen da jeg ble gravid, særlig de siste dagene før jeg skulle ta blodprøven. Men ellers følte jeg meg akkurat som når jeg har PMS, så jeg var ikke så optimistisk. Så blir man jo rimelig overfokusert på symptomer, og psyken kan nok spille en et lite puss. Kunsten er nok å holde ut til blodprøven er tatt. Lykke til!

Hei igjen!

Takk for svar, det var i grunnen beroligende. Det er jo sånn jeg føler meg, akkurat som om jeg får mensen hver dag.

Er utrooooolig trøtt. Er jo heller ikke så veldig optimistisk når jeg kjenner som jeg gjør.Men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.....!

Lykke til og takk, det kan godt hende jeg spør om mer etterhvert her......

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Exet!

Det var da hyggelig å høre at det gikk bra til slutt.

Jeg bare lurer på hvilke symptomer du hadde etter innsetting...? Jeg hadde egguttak 14.8 og insetting den 19.8. Det er jo med andre ord bare 5 dager siden jeg fikk det tilbake. Og nå går jeg her da, og er nervøs for det meste.

Føles som om jeg får mensen hele tiden, og er trøtt og uttafor - og alle disse vanlige symp. Jeg har barn fra før, men kan ikke huske at det var i nærheten av dette...

Jeg skal ikke ta bl.pr. før den 30, og det er jo så leeeeeeeenge til....

Kanskje du har lyst å sende en mail til meg, jeg er takknemmelig for svar fra deg.

Og synes jo dette er utrolig spennende, men.....

Adr. er.

[email protected]

Håper jeg hører fra deg.

Klem fra

Hei igjen!

Ikke for å mase, men jeg vet jo ikke om du har sett innlegget jeg sendte til deg??

Hvis du svarer blir jeg glad for det, hvis du ikke vil - forstår jeg jo det også..

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...