Gå til innhold

Tips for å bli dimmet fra miilitæret?? hjelp!


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Samboeren min er nettopp dratt i millitære... men trives ikke i d hele tatt..

Jeg lider av depresjoner, og har d heller ikke så bra når han er borte, pga han trengte å støtte å hjelpe meg så å si hver dag..

Han har plager med beina, og får veldig ofte store smerter i dem, men har ikke noe særlig papirer på d, siden man aldri fant helt ut hva d var...d eneste er at han har vært til lege når han var mindre for d..men til ingen hjelp..

Som sagt mistrives han veldig, og vil hjem... Han er ofte dårlig, og derfor lurte jeg på om noen vet om hva han kan gjøre for å bli dimmet?

Hva er deres beste unnskyldning?

Tar imot all hjelp!

De på jobben hans trenger han veldig, og skal skrive søknad å høre om d går an å få han ut etter 3 mnd..

tror dere d vil gå..?

I og med at millitæret er overfullt nesten..

Og hva skjer hvis han bare drar derfra? fengsel??

Sorry at dette ble litt langt..men..håper på svar!!!

-kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aandily

Spill gal. Ikke gjør noe annet enn å gråte.. Ukonsentert osv.. og ja... hehe, tiss gjerne i sengen. De orker jo ikke ha sånne der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spill gal. Ikke gjør noe annet enn å gråte.. Ukonsentert osv.. og ja... hehe, tiss gjerne i sengen. De orker jo ikke ha sånne der!

Oppskriften står i Thomas Manns bok Plattenslageren

Veldig morsom er den også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å falle om etter "gassingen", simulere/få kramper, gjerne lenge, virker veldig bra.

Militæret løper sin vei med halen mellom beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange skyter seg i foten...

Eg skulle i militæret, men fekk tilbod om drømmesiviltenesten så eg nekta. Så forsvann eg i systemet og fekk berre beskjed som 27-åring at eg var for gamal. Har forøvrig angra på at eg ikkje var i militæret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Høres ut som om dere begge kan ha godt av å være fra hverandre. Ærlig talt, guttnger som ikke vil være i militæret er pyser!

På den annen side. Godt forslag å spille gal, eller å vise til at man har samarbeidsproblemer. På den måten oppnås en ekstra bonus: Han får ikke jobb etterpå og kan være sammen med deg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Novembermom

Han må snakke med presten/"sosialfolkene"/psykiater ( noe i den duren ) og forklare situasjonen.

Men han må ikke nevne det med jobben, for det går ikke.

De kommer til å få avslag.

Dette tipset har jeg fått fra min samboer som har vært i siviltjenesten, så jeg kan vedde på at han vet hva han snakker om.

Og til ikke undertegnet:

Har man sånne problemer, så er man definitivt ikke pysete!

Det er ikke du som sliter med depresjoner, smerter i føtter o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om dere begge kan ha godt av å være fra hverandre. Ærlig talt, guttnger som ikke vil være i militæret er pyser!

På den annen side. Godt forslag å spille gal, eller å vise til at man har samarbeidsproblemer. På den måten oppnås en ekstra bonus: Han får ikke jobb etterpå og kan være sammen med deg hele tiden.

Ikke alle er pyser. Noen nekter fordi de ganske enkelt vil beholde retten til å tenke selv :-)

"................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mange glupe svar her ja ;0)

Men alvorlig, det er sinnsykt vanskelig å komme unna når man først er inne i systemet. Og å spille gal eller simulere er ikke lurt. Da sånt før det første, fort blir oppdaget og slår tilbake på en selv. For det andre fort kan komme på papirene hans etterpå.

Det smarteste er at du går til legen og får dokumentasjon på at du sliter, og at han tar det opp med helsepersonellet.

Han kan muligens få dimme tidligere på grunn av store omsorgsoppgaver i hjemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...