Gå til innhold

Begeret er på vei til å flyte over...


asalia

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg föler at begeret er på vei til og flyte over. Har tenkt til å ringe en psykolog i morgen , men jeg frykter at dette har gått for langt til at det er noen vei tilbake. Föler meg uendelig sliten, og at angsten snart kommer og tar meg. Har behov for noen og prate med. Föler meg helt tom og begynner og gråte for ingen ting. Dette er seriöst jeg sliter virkelig. Har noen no` gode råd???

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huffda. Det høres ikke enkelt ut. Har ikke no smart å si egentli, annet enn at du ikke må være redd for å oppsøke hjelp. Det er aldri for seint!!! Gir deg en Stoor klem om du vil ha den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du ikke alene... jeg har noen down perioder jeg også, som jeg egentlig ikke vet helt hva jeg holder på med her i live. Prøver å bite tennene sammen. Har vært på tanken å gå til psykolog. livet består av en del nedturer, men møt dem med rak rygg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg å snakke med fastlegen din i første omgang. Hna/hun kan så henvise deg til psykolog.

Du sier at du føler det ikke er noen vei tilbake - jeg tror dette er en ganske vanlig følelse. Som regel finnes det imidlertid hjelp å få; la ikke denne følelsen hindre deg i å søke bahandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huffda. Det høres ikke enkelt ut. Har ikke no smart å si egentli, annet enn at du ikke må være redd for å oppsøke hjelp. Det er aldri for seint!!! Gir deg en Stoor klem om du vil ha den!

Takk for omtanken, det er godt med en klem av og til når alt er som värst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du ikke alene... jeg har noen down perioder jeg også, som jeg egentlig ikke vet helt hva jeg holder på med her i live. Prøver å bite tennene sammen. Har vært på tanken å gå til psykolog. livet består av en del nedturer, men møt dem med rak rygg...

Poenget er at jeg klarer ikke å möte de med rak rygg lenger. Fordi dette er 4. året det pågår og jeg er tappet for energi og föler meg totalt utslitt. Men jeg skal til psykolog, det har jeg bestemt meg for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler deg å snakke med fastlegen din i første omgang. Hna/hun kan så henvise deg til psykolog.

Du sier at du føler det ikke er noen vei tilbake - jeg tror dette er en ganske vanlig følelse. Som regel finnes det imidlertid hjelp å få; la ikke denne følelsen hindre deg i å søke bahandling.

Har bestemt meg, jeg skal söke hjelp för det tipper helt over for meg. Det er ikke flaut og gå til psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du sliter med, og hvorfor tror du at du sliter sånn? Jeg vil gjerne prøve å hjelpe deg.

Hei.

Jeg sliter med en barnefar som er ute etter meg. Han truer meg på livet og truer med kidnapping. Og nå vil han ta i fra meg den daglige omsorgen. Jeg orker ikke dette lenger, jeg er sliten og dette har på gått i flere år. Jeg eier ikke styrke, jeg er helt tappet etter flere år med kamp. Han har snart oppnådd det han vil, nemlig å få knekke meg til jeg får skikkelige problemer. Er rådvill og vet ikke hva jeg skal gjöre, er redd...

Går jeg til retten er jeg redd for hva som vil skje etter at en evt sak er over. Orker snart ikke å leve lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...