Gå til innhold

Krav på refundert penger fra trygdekontoret?


tvilling75

Anbefalte innlegg

Vi hadde et forsøk i februar, som vi betalte 13 000,- i egenandel på. Er det slik at vi da har rett på å få refundert 10 000,- ?

Skal begynne på neste forsøk i oktober. Antar at vi da må betale full pris på medisiner siden vi fikk de på blå resept i des-01 (eller max 15 000,-). Men slik jeg har forstått det er egenandelen på sykehuset bare 3000,-..?

I tilfelle jeg har rett på tilbakebetaling, er det da bare til å ta med seg de betalte regningene på trygdekontoret? Og hvor lang tid må en evnt regne med før en får pengene?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bobla1365380358

hei

det er individuelt på hvert trygdekontor, hvor lang tid det tar å få igjen pengene, vi bor i asker og der tar det ca 4 uker.

send alle regninger og kvitteringer for reise (hvis du harlang vei til beh.)behandling,medisiner og et følgebrev.

eller du kan ringe å høre hva de foretrekker på ditt trygdekontor

det stemmer at du kun skal betale et engangsbeløp på 3000,- for behandlingene, så du skal ha tilbake resten.

det samme gjelder medisiner utover 15000,-

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er riktig som bobla skriver. Var jeg deg ville jeg møtt personlig opp på trygdekontoret med alt av kvitteringer, det virker som om det går raskere da enn når de får det i posten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...