Gå til innhold

Første gangen for meg


Gjest Guttenja!

Anbefalte innlegg

Gjest Guttenja!

Er en gutt på 19 år. Har aldri hatt sex. Noen som kan gi meg noen tips, skal ha sex nå en av dagene. Jeg er sammen med en nydelig jente, hun har hatt sex før. Tips takk! Er litt nærvøs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt tips: ikke vær nervøs.

Er hun glad i deg så går det bra. Hun forventer neppe at du er kjempegodi senga siden det er din første gang.

Og hun blir neppe skuffet.

Husk bare å fokuser på henne. Ikke din egen nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Bare ikke stress. Det er viktig at du tar det med ro. Hvis ikke kan det ende med at det går for deg før dere har kommet ordentlig i gang! Kos med hverandre, og når du er inne i henne, så ta pauser når du kjenner at du snart kommer. Hvis hun vet at det er første gangen for deg, kommer hun sikkert til å være tålmodig, og prøve å ta ting med ro!

Lykke til,-dette har du sikkert ventet på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guttenja!

Mitt tips: ikke vær nervøs.

Er hun glad i deg så går det bra. Hun forventer neppe at du er kjempegodi senga siden det er din første gang.

Og hun blir neppe skuffet.

Husk bare å fokuser på henne. Ikke din egen nytelse.

Hun vet ikke at det er min første. Hun tror jeg har gjort det en gang før. Hmmm. Har ikke så lyst å si det er første gang. Vi ligger ofte og koser med hverandre. Men jeg blir litt nærvøs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, du kan jo skjule jomfrudommen din på mange måter. man er uansett ikke erfaren etter noen få runder i senga uansett...

men som gutta sier under her, ta dere god tid, ikke stress, kos med henne, bruk tunge og fingre, la hennes nytelse være i fokus, la henne få være med på å utforske...

kos dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har fått mange fornuftige tips fra guttene under her.

Selv om jenta har hatt sex før så er det ikke sikkert hun kan si at du er jomfru.

Uansett, prøv ikke å tenke på det faktum at du er jomfru, men kos deg med kjæresten din og la det ene lede til det andre..

Det blir bare bedre og bedre:-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun vet ikke at det er min første. Hun tror jeg har gjort det en gang før. Hmmm. Har ikke så lyst å si det er første gang. Vi ligger ofte og koser med hverandre. Men jeg blir litt nærvøs :)

Alt tyder på at du er en følsom god gutt som kjæresten din er veldig glad i.Prøv å glemme at det er første gangen,ta deg god tid til å kjenne på henne.Kyss,kos og prøv å holde deg i skinnet.Hvis at du er glad i henne,ikke sex`n(hmm,hmm).Vi jenter er utrolig fleksible og tolerante så lenge vi føler oss verdsatt og elsket.Glem prestasjonen"inn og ut".Husker min første gang,gutten feide over meg på null komma null...Bruk tid på vorspielet og ta det som det kommer.*ler*Dette fikser du bra! Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du vil skjule at du er jomfru, egentlig... Dette er jo ikke en "one night stand" - dere er jo kjærester. Da bør man vel ikke bløffe?

Jeg vil tro hun kommer til å synes det er litt "stas" å få være den som "innvier" deg i dette (det BØR hun i hvert fall synes).

Hun får jo sikkert plenty anledninger SENERE til å nyte den behandlingen du evt. skal gir henne som en "dreven" elsker, eller hva? :-)

Nei - ikke la tanken på at du må "prestere" noe ødelegge dette for deg.

Som andre har sagt: La henne få vite - TYDELIG - under veis at du liker både det du ser, føler lukter og gjør.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...