Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mårrån.

Javisst er vi lovet sol, men den synes ikke gjennom den lokale tåkebanken... :-(

Forøvrig forsov vi oss litt i dag - nok til at det ble et himla liv med 4 unger på badet og kaos rundt brødfjøla. Tror stakkars sjuåringen rakk akkurat skolen før det ringte inn - han fikk klar beskjed: "Spring!!!"

Kanskje like greit med en tåkedag. *skuler på treseter'n - overfylt av ting som skal brettes og legges i skap*

Fortsetter under...

He,he i sympati, og for å holde ut med en neddopa syk sambo,drakk jeg ei pils og noen jägermeister i går.

Formen er likevel myyyyye bedre enn den miserable tilstanden du beskriver.

Hiv innpå junkfood.

God bedring.

Colaen virker ikkje heilt nei, du anbefaler altså sterkare lut?

Høres ut som du har hatt det gøy, da.

Jeg koste meg med en eneste øl i går, og fikk så fylle-trang at jeg nærmest er i bakrus i dag likevel. Var helt turbo ute på altanen og måtte snakke alvorlig til meg selv om å være voksen og jobbe og sånn.

Og i helga skal vi på tur med en haug med unger, så det blir ikke mye fyllefanteri da heller.....

God bedring!

Jauda, det var moro så det haldt. Men nokon må definitivt ha putta noko i velkomstdrinken min. Eller kvitvinen. For den del i eitt av dei utalege raudvinsglasa. For ingen er vel så fæle at dei puttar dop i konjakken til folk?

Annonse

Ja jeg hadde ligsom tenkt meg en tur på byen i helgen jeg da. Barnefri helg og far henter jenta vår i ettermiddag.

Den sedvanlige flaksen min gjør at jeg antagelig blir liggende i sengen isteden.

Jeg får trøste meg med at jeg sparer penger og ikke får driti meg ut.

Det er ingen dårleg trøst.

Hm, håper ikkje eg dumma meg ut også, det har eg ikkje orka å tenke på enda.

Jauda, det var moro så det haldt. Men nokon må definitivt ha putta noko i velkomstdrinken min. Eller kvitvinen. For den del i eitt av dei utalege raudvinsglasa. For ingen er vel så fæle at dei puttar dop i konjakken til folk?

Det var sikkert ganske røykfullt der også. Slikt får man vondt i hodet av. Vi passive røykere lider i stillhet.

Det er ingen dårleg trøst.

Hm, håper ikkje eg dumma meg ut også, det har eg ikkje orka å tenke på enda.

*flir* Ikke gidd å tenk på det heller, det hjelper ikke lell.

PS. Jeg har vært på byen EN gang i sommer. Som regel er det fisking vær jævla helg.

Mårrån.

Javisst er vi lovet sol, men den synes ikke gjennom den lokale tåkebanken... :-(

Forøvrig forsov vi oss litt i dag - nok til at det ble et himla liv med 4 unger på badet og kaos rundt brødfjøla. Tror stakkars sjuåringen rakk akkurat skolen før det ringte inn - han fikk klar beskjed: "Spring!!!"

Kanskje like greit med en tåkedag. *skuler på treseter'n - overfylt av ting som skal brettes og legges i skap*

Morgenen startet med overskyet og 14 grader. Men nå er det sol og 19 grader:) Vi hadde vår tur med forsoving i går å fyttikatta for en dag det blir når man forsover seg:(

Det der med klærne kjenner jeg til, her var haugen over av klær som måtte brettes og få i skapene. Vel de er brettet sammen nå, men tømte snora ute for å få plass til nye våte klær. Så nå er jeg tilbake til utgangspunktet med bretting av klær:(

Skal forsøke å få tatt resten nå som jeg er i siget, men først en pause med doling og en røyk.

Brus er jeg fri for:(

Annonse

Morgenen startet med overskyet og 14 grader. Men nå er det sol og 19 grader:) Vi hadde vår tur med forsoving i går å fyttikatta for en dag det blir når man forsover seg:(

Det der med klærne kjenner jeg til, her var haugen over av klær som måtte brettes og få i skapene. Vel de er brettet sammen nå, men tømte snora ute for å få plass til nye våte klær. Så nå er jeg tilbake til utgangspunktet med bretting av klær:(

Skal forsøke å få tatt resten nå som jeg er i siget, men først en pause med doling og en røyk.

Brus er jeg fri for:(

Næmmen, se!

Der bryter sola gjennom gitt! Nå som jeg akkurat har opparbeidet litt energi! :-)

*parkerer støvsugeren igjen*

Det blir nok høst og tid til å rydde etter hvert. Det bruker nå det i alle fall!

Du har misforstått helt, du ;-)

Skal du ta over Tayzonias jobb med å ytre ønsker om morgenen, så er det helt feil ordbruk.

Hadde ikke tenkt på Tayz morgenhilsen jeg:o) Men jeg velger en litt koseligere tone om morgenen jeg:o) Selv blir jeg gladere av det og da blir det slik*s*

Men regn ikke med noen tidlig morgenhilsen i morgen eller søndag. Da er det ikke skole og ikke nødvendig å stå opp tidlig*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...