Gå til innhold

Hva tror dere om dette yrkesforslaget?


Gjest sosionomen

Anbefalte innlegg

Gjest sosionomen

Jeg og en venninne er begge utdannet både som hudpleiere og sosionomer. Nå vurderer vi å starte opp et firma der kunder kan ha en slags time kombinert med samtaleterapi og hudpleie. Er dette en idè som vil slå an, tro,eller er det helt borti natta?

Hehe, det sies jo at hudpleiere er blitt (sammen med taxisjåfører, bartendere etc) vår nyere tids sosialarbeidere..?

Dette er faktisk seriøst altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, at man ligger og får ansiktsmassasje mens man forteller om sine problemer? Nei, det hadde ikke jeg gått til i allefall. Det virker for useriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv går jeg til hudpleier én gang pr. måned KUN for hudpleiens skyld.

Jeg ville IKKE benyttet meg av en hudpleier som også var "terapeut". Hadde jeg hatt behov for terapi via samtaler hadde jeg heller gått til psykolog.

Hver sin smak.

Anyway, lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...