Gå til innhold

Semb slutter hvis ungene mobbes


Gjest Kartoffel

Anbefalte innlegg

Gjest Kartoffel

... kan man lese i nettavisen.

Hvis det er Semb selv som har sagt dette, så kan man lure på om han er helt Nils - for dette kan da nesten virke som en oppfordring.

Det finnes nok syke tullinger her til lands som kan finne på å ta det bokstavelig i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, du tenkte på akkurat det samme som meg når jeg så det oppslaget.

Han ber jo om at folk skal mobbe unga hans, og det er vel ikke akkurat få forelde til barna i klassene til Sembs unger, som i helgen kommer til å oppfordre sine små hjerteknusere til det ene og det andre!

Fyren ber om bråk og jeg håper han får det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du tenkte på akkurat det samme som meg når jeg så det oppslaget.

Han ber jo om at folk skal mobbe unga hans, og det er vel ikke akkurat få forelde til barna i klassene til Sembs unger, som i helgen kommer til å oppfordre sine små hjerteknusere til det ene og det andre!

Fyren ber om bråk og jeg håper han får det!

Jada, han ber om at noen skal mobbe barna hans, men det han egentlig ber om, er å få en god unnskyldning til å slutte uten å tape ansikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, han ber om at noen skal mobbe barna hans, men det han egentlig ber om, er å få en god unnskyldning til å slutte uten å tape ansikt...

Ja, det har selvsagt helt rett i, og det leste jeg også av artikkelen!

Han har nok endelig begynt å se at det går mot hans slutt med landslaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Jada, han ber om at noen skal mobbe barna hans, men det han egentlig ber om, er å få en god unnskyldning til å slutte uten å tape ansikt...

Det er vel litt i seneste laget, han burde tenkt på det for et par år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...