Gå til innhold

Forviklinger


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365

Jeg er interessert i kompisen til kompisen min.

Kompisen min er interessert i meg.

Ei venninne av meg er interessert i kompisen min.

Kompisen til kompisen min er interessert i venninna mi som er interessert i kompisen min.

Ei annen venninne har vært sammen med kompisen til kompisen min men er nå interessert i meg.(Hun er bi - jeg er hetero)

Det hele er ei endeløs mølje og en evig runddans. Hvem har sagt at kjærligheten skal være enkel?

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres ut som vennegjengen til en venninne av meg.

I tillegg til at det du skrev over her så er det også homofile der.

Det er alltid morsomt å dra på fester med de folka der, for det skjer noe som vi som ikke er i den harde kjernen finner utilgivelig morsomt, hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gul sitron

Enkelt? Nei så santens ikke.

Jeg er forsåvidt forelska i en venn av meg som har dame. En venn av han igjen er forelska i meg, mens han jeg er forelska i har vært sammen med venninna mi.

Dama til han jeg liker, virker dessuten ganske så interessert i en annen da hun har vært utro og greier.

Igjen er venninna mi forelska i en som hadde dame, men som gjorde det slutt til fordel for henne.

*rot*

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...