Gå til innhold

Rapport fra DK


Trollmor

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :o)

Ja, nå er vi her i Århus og koser oss :o) Været er som i syden, og det er salg i alle butikker ;o)) Ikke noe problem å få tiden til å gå, nei!

Mannens sæduttak i går gikk kjempefint. Han var oppegående nesten med en gang og ikke hadde han særlig vondt heller. No big deal, sa han ;o)

I dag hadde jeg egguttak, 13 egg fikk de ut, noe jeg er veldig fornøyd med. 1 mer enn sist ;o)

Skal ringe klinikken på søndag for å høre hvor mange som ble befruktet. Det blir spennende!!

Jeg grudde jo litt for dette egguttaket, siden det gjorde så vondt sist. Men det gikk så og si smertefritt for seg. Fikk jo en del dop da ;o) Så jeg var ganske happy en stund der....:o)

Så nå har vi 2 dager "fri" til å finne på ting og prøve og kose oss litt også. Blir ihvertfall ut å spise en bedre middag i kveld og kanskje en kino etterpå.

Skriver mer på søndag, når vi vet hvor mange egg som er blitt befruktet. Dere kan godt fortsette å krysse fingrene ;o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Trollmor!

Har ventet på rapport fra "det er deilig i være norsk i Danmark". Supert at uttaket gikk bra! Håper at befruktningen går bra den også ;-)

Klart vi krysser fingre fremdeles!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Og jeg husker da vi hadde våre 2 ventedager i Trondheim. Vi pratet om at disse to dagene måtte vi bruke med omhu, for muligens var det våre siste dager som "ugravide" og barnløse! Ever!!;-) Tenk på det, du!

*krysser fingrene*

Klem fra Harstad og ho....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trollmor!

Har ventet på rapport fra "det er deilig i være norsk i Danmark". Supert at uttaket gikk bra! Håper at befruktningen går bra den også ;-)

Klart vi krysser fingre fremdeles!!

Klem fra

Hei Trollmor!

Lykke til på søndag. Jeg selv føler det er lenge til søndag - hvordan er det da å vente for dere? Her ringer vi jo dagen etter uttak, det føles lenge nok bare det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bobla1365380358

hei trollmor

jeg får bare slenge meg på den positive bølgen her og ønske dere lykke til på søndag...

dere får nyte de fine dagene i DK, slik at dagene går fort..

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så fint at alt går bra med dere i Danmark. Nå nærmer det seg veldig her, så skal vi bare gå inn i en periode som i alle fall setter min tålmodighet på prøve:) Du ligger 4 dager forran meg nå, uttak på tirsdag. Og du går forran som et godt eksempel:)

Lykke til Trollmor, dette skal gå bra!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloisen!

Tenkte jeg skulle stille meg i rekken av oppmuntrerne her inne jeg også til tross for SMS-meldingene....

Ønsker at dette går veien nå, trollmor! Shopp litt for meg også, da!!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloisen!

Tenkte jeg skulle stille meg i rekken av oppmuntrerne her inne jeg også til tross for SMS-meldingene....

Ønsker at dette går veien nå, trollmor! Shopp litt for meg også, da!!!!

Klem fra

Tusen takk alle sammen for oppmuntrende innlegg!! Dere er bare helt skjønne alle sammen :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så fint at alt går bra med dere i Danmark. Nå nærmer det seg veldig her, så skal vi bare gå inn i en periode som i alle fall setter min tålmodighet på prøve:) Du ligger 4 dager forran meg nå, uttak på tirsdag. Og du går forran som et godt eksempel:)

Lykke til Trollmor, dette skal gå bra!!

Klem

Hei Akinna :o)

Ja de siste dagene før avreise kan vøre en sann prøvelse!! Men nå er det ikke lenge til tirsdag. Har du vært på UL, og hvor mange eggposer så de?

Dette kommer til å gå kjempfint, akinna!!! :o)

Lykke til med egguttak til tirsdag!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...