Gå til innhold

er firkanter/flere par-sex "a bad thing"?


Mentelle

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 24 år som lenge har hatt lyst til og prøve sex med flere partnere på en gang,gjærne flere en tre også. Jeg har ALDRI gjort det,og ikke helt sikker på om jeg tør det. DEt eneste jeg har tørt og gjort,som jeg fant vanvittig deilig,var og ha sex med ei annen kvinne. Nå ser det ut som at mine sexlyster har utviklet seg,iallefall mine fantasier utvidet,jeg vil rett og slett ha mer,er jeg blitt en nymfoman??? Jeg tente da jeg så dette TV-3 programmet om partnerbytte også... vil det hele ende med at jeg blir helt sexgal????? at jeg vil ha mer og mer? hvor vil dette ende??? noen som vil hjelpe meg med noen svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er nok ganske normal.Regner med at de fleste har en del fantasier man håper å få levd ut en eller annen gang.Lignende fantasier du nevner har både jeg å kjæresten min.Det er ikke noe galt i det.Håper du en gang får oppleve det du drømmer om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lev ut dine drømmer nå. Siden i livet kan det være for sent

Noen fantasier gjør seg best der i er, andre kan være spennende og leve ut i praksis. Bare du vet hvilke fantasier du vil sette ut i livet.

Det kan være lurt å "ruge" på nye fantasier før du gjør noe aktivt med dem. Da blir du sikrere på hva du vil, og du koser deg også med dem så lenge de er i fantasien din.

Mitt råd til deg er å skynde deg sakte. Ikke gjør noe uoverrilt, men tenk deg godt om. Du har hele livet foran deg til å leve ut fantasier. Som du sier selv - hvem vet hvor det ender hvis man gjør alt med én gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Vanskelig å gi noe godt svar når jeg kjenner deg så dårlig. At du har hatt sex med en annen kvinne, og syns det var fantastisk, betyr ikke nødvendigvis at du er lesbisk, men det kan være tilfelle.

Det du sannsynligis er ute etter nå er å få testet deg ut, hvor du befinner deg med din seksualitet. Du får prøve deg ut en stund, for å se hvor du havner. Så får vi håpe at du finner frem til hva du oppfatter som ditt normale og gode seksualliv. De fleste stabiliserer seg etter slike prøverunder.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

B. Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...