Gå til innhold

Tungepiercing og sydentur


gekko1365380367

Anbefalte innlegg

gekko1365380367

Jeg har nå (nesten) bestemt meg for å ta piercing i tunga. Men jeg har planer om en sydentur om 2-3 uker. Kan jeg ta piercing nå i helgen og reise til Hellas om 2 uker, eller er det en veldig dårlig idè? Tenker både på hvordan en fersk piercing vil reagere på en ny bakterieflora, og på om jeg kan spise normalt på den tiden.

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haster det sånn å få en piercing da? Du bør nok vente.

Eller kanskje droppe det? Du kan få infeksjoner og det som verre er i Norge også.

Les alle skrekkeksemplene på hva som har skjedd med folk som fikk piercing i tunga e.l. Husker ikke linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aandily

Har piercing i tunga sjøl jeg.. Ganske artig det. Merkelig at dere mannfolk (ole-mann og petter smart) ikke liker det. Sambo liker det, og det gir store gleder.. haha! Vel, synes du bør vente til etterpå. Jeg hovna opp endel, så første uka kan du ha problemer med å snakke.. spise er og litt vanskelig.

Alle hovner opp forskjellig, så ta det når du kommer hjem, så får du nyte syden turen uten div problemer:=)

God tur!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da spør jeg.... HVORFOR skal du ha denne piercingen?

Hvorfor er det viktig??

Hvorfor man vil ha en piercing?! Fordi man har lyst på - hvilke andre grunner trenger man?

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ole-mann

Hvorfor man vil ha en piercing?! Fordi man har lyst på - hvilke andre grunner trenger man?

"..............."

Den var et tynt og lite krevende svar....

Spørsmålet er HVORFOR man har lyst til det? Kan du besvare det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var et tynt og lite krevende svar....

Spørsmålet er HVORFOR man har lyst til det? Kan du besvare det?

Poenget er at man trenger ikke noen "god" grunn for å ha lyst på det.

".............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda verre!!

Enda værre? Så du mener altså helt seriøst at man trenger en bedre grunn? I så fall er det jo definitivt ingen vits i å diskutere med deg.

"............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ole-mann

Enda værre? Så du mener altså helt seriøst at man trenger en bedre grunn? I så fall er det jo definitivt ingen vits i å diskutere med deg.

"............."

Man må da for helv... ha en grunn for å stikke høl på tunga, og sette inn en metallbit? Folk gjør da vel ikke slik UTEN grunn????

Syns du dummer deg ut litt nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må da for helv... ha en grunn for å stikke høl på tunga, og sette inn en metallbit? Folk gjør da vel ikke slik UTEN grunn????

Syns du dummer deg ut litt nå....

Heh...vel, jeg føler ikke at jeg dummer meg ut. Det er ihvertfall ikke jeg som skriker ut grunnløse påstander og fornærmer noens intelligens her.

Men, nei - man trenger ingen annen grunn enn at man har lyst. Det sier seg jo selv. Så hvis du vil kalle det en "grunn", så vil man jo i alle tilfelle ha en grunn. Men det er da de aller færreste som gjør slikt uten å ha lyst.

(håper jeg ikke "dummet" meg ut nå, da....)

"................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ole-mann

Heh...vel, jeg føler ikke at jeg dummer meg ut. Det er ihvertfall ikke jeg som skriker ut grunnløse påstander og fornærmer noens intelligens her.

Men, nei - man trenger ingen annen grunn enn at man har lyst. Det sier seg jo selv. Så hvis du vil kalle det en "grunn", så vil man jo i alle tilfelle ha en grunn. Men det er da de aller færreste som gjør slikt uten å ha lyst.

(håper jeg ikke "dummet" meg ut nå, da....)

"................"

Ikke skjønner jeg hvorfor du syns det er så vanskelig å angi en GRUNN, men...

1.Er det fordi det er behagelig?

2.Er det fordi noen syns det er tøft?

3.Vil man gi et signal om hvem man er?

4.Er det fordi andre har det?

5.Er det fordi noen presser de til det?

Kan dette evt hjelpe deg til å finne grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skjønner jeg hvorfor du syns det er så vanskelig å angi en GRUNN, men...

1.Er det fordi det er behagelig?

2.Er det fordi noen syns det er tøft?

3.Vil man gi et signal om hvem man er?

4.Er det fordi andre har det?

5.Er det fordi noen presser de til det?

Kan dette evt hjelpe deg til å finne grunn?

Synes ikke dette er noe å diskutere mer, jeg. Som sagt; jeg har mine piercinger fordi jeg har lyst. Hva som ligger i det er opp til enhver.

"..........."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ole-mann

Synes ikke dette er noe å diskutere mer, jeg. Som sagt; jeg har mine piercinger fordi jeg har lyst. Hva som ligger i det er opp til enhver.

"..........."

Gud så hjelpesløst... tenk at du ikke klarer å komme opp med èt eneste ordentlig motiv...

"Nivået" på ditt nick og dine innlegg, skal det bli særdeles morsomt å følge med på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så hjelpesløst... tenk at du ikke klarer å komme opp med èt eneste ordentlig motiv...

"Nivået" på ditt nick og dine innlegg, skal det bli særdeles morsomt å følge med på....

Var det et forsøk på en fornærmelse?

:-)

".............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så hjelpesløst... tenk at du ikke klarer å komme opp med èt eneste ordentlig motiv...

"Nivået" på ditt nick og dine innlegg, skal det bli særdeles morsomt å følge med på....

eg ser at du har skrive svært mange innlegg her på dol, og er ein rikig så aktiv bruker... http://search.doktoronline.no/searchbin/fsearch?_cmd=search&words=ole-mann&type=3&forum=0&entries=25&x=28&y=11

eg ser fram til å følge utviklinga di her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...