Gå til innhold

Tittei :)


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Carisma1365380365

Du kan ikke være helt god.... det finns en del eksempler på det her inne i det siste.

Kjære HarleyD

Hold deg til det du er god til du. Kjør motorsykkel'n din du :)

PS: Ikke alt er som det virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Hei Carisma, hvor har du vært?

Long time no see!

Heeeeeeeei!

Jeg har det fint! Men jeg har savnet kontakten med deg. Var det i 2000 vi sist hørtes? Hva har du gjort de siste åra?

Håper det går bra med bestemora di. Har hun fortsatt herpes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeei!

Jeg har det fint! Men jeg har savnet kontakten med deg. Var det i 2000 vi sist hørtes? Hva har du gjort de siste åra?

Håper det går bra med bestemora di. Har hun fortsatt herpes?

Snakker du med deg selv eller...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeeeeeeei!

Jeg har det fint! Men jeg har savnet kontakten med deg. Var det i 2000 vi sist hørtes? Hva har du gjort de siste åra?

Håper det går bra med bestemora di. Har hun fortsatt herpes?

Herpesen har spredd seg, vi kaller den nå for "bestemor". Åssen går det med spillegjelda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Herpesen har spredd seg, vi kaller den nå for "bestemor". Åssen går det med spillegjelda?

Du får hilse gamla og gubben!

Spillegjelda ja... Hm, den snakker vi ikke om mer.

HEHE, neida - skal vi slutte å kødde nå? Velkommen tilbake da Mush73!! Har savna deg litt da vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du med deg selv eller...? :)

Vi er 2 personer, jeg er rimelig sikker på det, men det sier dem vel alle. Vi er gamle eks DOL'ere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får hilse gamla og gubben!

Spillegjelda ja... Hm, den snakker vi ikke om mer.

HEHE, neida - skal vi slutte å kødde nå? Velkommen tilbake da Mush73!! Har savna deg litt da vettu ;)

FYI: "mush73" har aldri hatt noen innlegg på DOL før...

Ensom i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Vi er 2 personer, jeg er rimelig sikker på det, men det sier dem vel alle. Vi er gamle eks DOL'ere :)

Vi har vært her før ja, både jeg og Carisma! Ha-ha-ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært her før ja, både jeg og Carisma! Ha-ha-ha :)

OMG...!!!

"Både jeg og Carisma"...

Undertegnet: Carisma.

For der dreit du vel ikke langt nedover leggen vel!?

*ler meg skakk*

PS: Det finnes faktisk en søkefunksjon her på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

OMG...!!!

"Både jeg og Carisma"...

Undertegnet: Carisma.

For der dreit du vel ikke langt nedover leggen vel!?

*ler meg skakk*

PS: Det finnes faktisk en søkefunksjon her på DOL.

Både jeg og Carisma er skitzo, så du får bare beklage... :) Men du må jo ha ganske lite å gjøre selv hvis du fortsetter å skrive med oss da?

Helt seriøst uten at jeg skal forsvare meg. Carisma og mush72 ER to forskjellige personer. Det er ikke kødd. Jeg føler jeg må forsvare meg nå, men det er fakta.

Men bra at du fikk deg en god latter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG...!!!

"Både jeg og Carisma"...

Undertegnet: Carisma.

For der dreit du vel ikke langt nedover leggen vel!?

*ler meg skakk*

PS: Det finnes faktisk en søkefunksjon her på DOL.

Alle mine eldre innlegg har blitt sensurert av hensyn til rikets sikkerhet, spesielt de jeg skrev inne på forumet for seksualitet, det er komplisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og Carisma er skitzo, så du får bare beklage... :) Men du må jo ha ganske lite å gjøre selv hvis du fortsetter å skrive med oss da?

Helt seriøst uten at jeg skal forsvare meg. Carisma og mush72 ER to forskjellige personer. Det er ikke kødd. Jeg føler jeg må forsvare meg nå, men det er fakta.

Men bra at du fikk deg en god latter da.

"Både jeg og Carisma er skitzo, så du får bare beklage... :)"

Ja, da beklager jeg virkelig :) Hvordan skal en stakkars rastløs DOLer som leser på Åpent forum finne ut av den helt på egen hånd da? ;)

"Men du må jo ha ganske lite å gjøre selv hvis du fortsetter å skrive med oss da?"

Det har du nok helt rett i... Men nysgjerrigheten tok overhånd :)

"Helt seriøst uten at jeg skal forsvare meg. Carisma og mush72 ER to forskjellige personer. Det er ikke kødd."

Det tror jeg på :) og jeg tror ikke det er kødd. Men jeg kunne jo ikke ane det på forhånd.

Ha en god dag, begge to da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

"Både jeg og Carisma er skitzo, så du får bare beklage... :)"

Ja, da beklager jeg virkelig :) Hvordan skal en stakkars rastløs DOLer som leser på Åpent forum finne ut av den helt på egen hånd da? ;)

"Men du må jo ha ganske lite å gjøre selv hvis du fortsetter å skrive med oss da?"

Det har du nok helt rett i... Men nysgjerrigheten tok overhånd :)

"Helt seriøst uten at jeg skal forsvare meg. Carisma og mush72 ER to forskjellige personer. Det er ikke kødd."

Det tror jeg på :) og jeg tror ikke det er kødd. Men jeg kunne jo ikke ane det på forhånd.

Ha en god dag, begge to da! :)

Takk for at du tror på oss og at du vi har vunnet din tillit? Ble det for sukkersøtt?

Som et endelig bevis vil jeg bare påpeke at vi sendte to innlegg samtidig (17.10), så det er vel mer enn nok info for en nyskjerrig DOL'er.

Ha en riktig fin helg da carma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jabbadabba

Takk for at du tror på oss og at du vi har vunnet din tillit? Ble det for sukkersøtt?

Som et endelig bevis vil jeg bare påpeke at vi sendte to innlegg samtidig (17.10), så det er vel mer enn nok info for en nyskjerrig DOL'er.

Ha en riktig fin helg da carma

Og det er jo kjempevanskelig å sende to innlegg på likt...not

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er jo kjempevanskelig å sende to innlegg på likt...not

Ja, bra du ser umuligheten i det.

Jeg vet ikke helt hvor interessant det hadde vært å skrive sine egne svar på sine egne innlegg. Men greit nok, sliter man så har man sikkert andre prioriteringer når det gjelder forvaltning av fritiden sin.

Bare påpeke at Carisma skrev innleggene i arbeidstiden sin, jeg valgte å bruke fritiden min :)

Hehe, jeg føler jeg undergraver dette her enda mer, tror jeg slutter å svare på denne høyst essensielle tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...