Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For det gjør jeg.. *flirer*

Neeeei! Di grisejente!*ler*

Du klarte bare ikkje å vente til mandag du. Thexman har nok fremdeles taket på deg..

Men er godt det blir no' på deg ihvertfall.

Du gikk jo rundt som en eksplosiv testosteronbombe (eh..østrogenbombe?) forrige helg *s*

Og i mårra blir det bibelske høydepunkt regner jeg med..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68990-tigern/#findComment-328331
Del på andre sider

For det gjør jeg.. *flirer*

Neeeei! Di grisejente!*ler*

Du klarte bare ikkje å vente til mandag du. Thexman har nok fremdeles taket på deg..

Men er godt det blir no' på deg ihvertfall.

Du gikk jo rundt som en eksplosiv testosteronbombe (eh..østrogenbombe?) forrige helg *s*

Og i mårra blir det bibelske høydepunkt regner jeg med..

nja hvem som har taket på hvem er irrelevant har vel forklart at forholdet ikke er lagt på is pga. mangel på kjærlighet , men sammarbeid,

noen ting er egenlig uungåelige,

vi får se åssen de bibelse høyde pkt. blir for jeg deler ikke og er ikke interesert i å bli delt,

jeg begynner noe nytt i kveld kansje det funker kansje ikke...skal bli morro å prøve snill vanilje ikke sikkert det funker, er til vanilje men ikke nødv snill...huff er nervøs....babbler...

tror også jeg må begynne å fiske i den dammen jeg bor i trenger regelmessig tillgang og anonymisere det fra thexman for det sliter noe jævlig, og jeg ønsker samme hennsyn fra ham.

men the misjonaryman fortjener en sjangse, mere eller mindre kan jeg ikke gi ham..stoler fortsatt på mellomgulvet og min dømmekraft men er farget etter heavy lobbyvirksomhet...

jaja i allefall ikke kjedelig....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68990-tigern/#findComment-329779
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...