Gå til innhold

Halvbroren.... /SDD eller noen?


Gjest melkerull

Anbefalte innlegg

Gjest melkerull

Ser Halvbroren er diskutert lenger ned her, men dette hadde liksom ingenting med det spørsmålet å gjøre..

Leste en anmeldelse av boka, der står det av leseren vil forstå hvem som er faren til Fred. Mener de at vi skal forstå at Arnold voldtok Nora? Det skjønner jeg ikke.. For han mista jo hele hånden under krigen, og hun ble voldtatt like etter. Eller er poenget at han juger? Og at det var han? For han mista jo den ene fingeren når han var liten.. Hm.. Skal skrive et sammendrag av boka, så er litt greit å vite.. For det er jo veldig fokus på at han mangler en hånd, men det blir liksom litt for opplagt. Men kanskje det er jeg som tenker for avansert..

Forstår forresten heller ikke hvordan det er Fred som forteller, som SDD sier i innlegget lenger ned.. Forklare....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest melkerull

Du burde få tak i kopi av Bokbadet som gikk på NRK -der har du fasiten av fortfatteren selv:-)

Ja jeg synes at jeg har sett litt av det programmet. Men det er jo lenge siden.. og da visste jo ikke jeg at jeg skulle engang skrive sammendrag og analysere boka..

Hmm.. tar en tur inn på NRK sine hjemmesider jeg.. ser om de har lagt ut noe fra programmet...

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...