Gå til innhold

Kjenner du en sykepleier?


Gjest Caztra

Anbefalte innlegg

Er hun/han(du?) lei av yrke sitt? Hva kunne hun eller han tenke seg å jobbe meg dersom Han/hun kunne bytte?

har nettopp begynt på sykepleien, men er fortsatt svært usikker på om jeg har tatt det rette valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Niesa mi er nesten nyutdanna.Liker yrket kjempegodt.

Men nå skal avdelingen på sykehuset legges ned. Små barn utelukker pendling.

Så da blir det nok skolering i administrajson og ledelse og over i annet yrke. Det var sykehus som var det hun ville, ikke aldershjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niesa mi er nesten nyutdanna.Liker yrket kjempegodt.

Men nå skal avdelingen på sykehuset legges ned. Små barn utelukker pendling.

Så da blir det nok skolering i administrajson og ledelse og over i annet yrke. Det var sykehus som var det hun ville, ikke aldershjem.

Hørtes rart ut. Når hun likte yrke så godt, så er d vel teit å omskolere seg allerede, bare fordi hun ikke fikk jobbe akkurat der hun ville. Er vel hauger av andre plasser å jobbe eller andre muligheter, uten å måtte ta annen utdannelse? d er vel av det sjeldnere at man får jobbe nøyaktig der man vil, når man er nyutdannet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hørtes rart ut. Når hun likte yrke så godt, så er d vel teit å omskolere seg allerede, bare fordi hun ikke fikk jobbe akkurat der hun ville. Er vel hauger av andre plasser å jobbe eller andre muligheter, uten å måtte ta annen utdannelse? d er vel av det sjeldnere at man får jobbe nøyaktig der man vil, når man er nyutdannet?

Ikke vet jeg, gjenforteller bare slik jeg har fått fortalt det.

Når jeg var ung, (er 45) plukket vi de jobbene vi ville ha. Var aldri noen store problemer på det området. Var du villig til å jobbe så var det jobb å få.

Kanskje de unge - akkurat som samfunnet forøvrig - er blitt for storforlangende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...