Gå til innhold

FU: Hva er det værste som har skjedd dere noen gang??


maybente

Anbefalte innlegg

Jeg ble skutt i partiet mellom halsen og skuldra i et noe missforstått og overdramatisert "gisseldrama" en gang.

Ja, også har jeg født 2 ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Det at barnevernet unødig grep inn i livet mitt og laget et to år langt helvete.

2. Mamma døde

3. Venninna mi døde

4. Katta mi døde

5. Vennskap jeg har greid å ødelegge på egenhånd

6. Skolegang jeg har greid å ødelegge på egenhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk juling av en gæren type... Han sparket meg i ansiktet med en cowboystøvel mens jeg lå nede og dro tak i håret mitt og smadret bakhodet mitt i en fortauskant.

I journalen fra sykehuset står det at det er tilfeldigheter som gjorde at jeg overlevde og jeg fikk ikke lov å se meg i speilet på 3 dager.

Ellers har jeg vært sammen med en psykopat og det var jo ganske ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du.....skjedde det,et lite brennbart sted i Nord? K...

Og het en av de involverte KAH?

I såfall,verden er liten, også på nett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste som har skjedd meg? Det må være min første fødsel. Først gikk jeg gjennom en dramtasisk fødsel, hvor babyens puls falt mye og haste keisersnitt. Så ble jeg liggende en time på oppvåkningen og ikke vite annet enn at jeg hadde født en gutt. I en time lå jeg der og gikk igjennom de værste scenarioer om hvorfor jeg ikke fikk se barnet mitt.

Også da jeg mistet bestefaren min som 16 åring.

Ikke så dramatisk som å bli skutt da men...du spurte etter mine værste hendelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du.....skjedde det,et lite brennbart sted i Nord? K...

Og het en av de involverte KAH?

I såfall,verden er liten, også på nett:-)

Det stemmer. Noen du kjenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer. Noen du kjenner?

Ja. jeg kjente han veldig godt, KAH. Engang, for lenge siden.

Nå virker det som om det er 100 år siden....heldigvis:-)

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verste som har skjedd den siste tida er iaffal å få tilbakefall av spiseforstyrrelse...ikke nok med at jeg fucker opp mitt eget liv, men jeg roter til alle andres oxo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tilfeldig nick

Har to værster , vil ikke prøve noen av dem igjen.

1. Som 14 åring brakk høyre ben og venstre arm , og forstuet venstre ben og høyre arm ved å falle ned fra en fortauskant som til og med var eksra lav for det var innkjøring til parkeringsplass der.

Ingen i klassen fikk vite hva som egentlig hadde skjedd....

2. For etpar år siden hadde jeg et hastekeisersnitt hvor bedøvelsen bare virket i huden og ikke lenger inn , pga andre komplikasjoner kunne de ikke gjøre noe for å bedre min situasjon . Når alt var over , og de endelig kunne la meg bli bevisstløs var jeg sikker på og meget glad for å dø. Selvfølgelig var jeg da sjeleglad for å våkne igjen , men jeg er ennå ikke sikker på om selve snittet eller det å måtte vente i flere dager før jeg fikk se barnet var verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden, føler jeg ikke at jeg har stort å bidra med...

Eneste vonde opplevelsen jeg har hatt, var da hunden min døde. Men det var fælt :~(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...