Gå til innhold

Jeg er redd for meg selv..


Gjest Arnt

Anbefalte innlegg

Jeg har i den siste tiden startet en bearbeidingsprosses på ting jeg skulle tatt for mange år siden.

Etter å ha gått en del timer hos en psykiatrisk sykepleier og ting ble bedre opplever jeg nå at livet går forfordelig opp og ned.

Noe skyldes at ting med kjæresten min er i ferd med å skjære seg samtidig. Noen som har noe tips? Livsvisdom å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

normalt at det er litt berg og dalbane etter et par timer hos din terapeut. Situasjonen med din kjæreste gjør vel ikke akkurat ting enklere for deg... Jeg forstår at du bryr deg om henne, men husk at du må ta vare på deg selv også. Kan du f.eks oppmuntre henne til å ta kontakt med sin primærlege?

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jostrefoer

Psykiske knuter tar tid å nøste opp. Det er en prosess, og det er en naturlig og viktig del av det at ting går opp og ned. Selv om det kan føles veldig ustabilt så betyr det bare at du er på vei en plass. Og det er det som er poenget, at du er på vei. Og alle veier har som kjent en del svinger. Men de går som regel til et nytt sted.

Synd at du skulle få problemer med kjæresten samtidig. Det er nok viktig at du da bruker litt tid på å skille hvilke ting som du føler på grunn av dette, og hva som er på grunn av de andre tingene. Det kan sikkert psykologen din hjelpe deg med hvis du spør. Ellers funker det som regel å skrive og. For seg selv, eller her, sortere tankene litt. Få litt system. Det er jo en viktig del av prosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips. Det er ikke mye som skyldes kjæresten min, men når ting går dårlig med henne blir humøret mitt dårligere og da får jeg litt negative tanker.

Og det er de nagative tankene sammen med den personen jeg forandres til som jeg er redd. For noe av poenget er at jeg kjenner ikke helt meg selv sånn jeg er om dagen. Prossesen er startet og da har jeg fått ut en del gruff. Ved at jeg får ut noe, kommer der stadig nye ting..

Livet går videre..og kjæresten min er glad i meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

normalt at det er litt berg og dalbane etter et par timer hos din terapeut. Situasjonen med din kjæreste gjør vel ikke akkurat ting enklere for deg... Jeg forstår at du bryr deg om henne, men husk at du må ta vare på deg selv også. Kan du f.eks oppmuntre henne til å ta kontakt med sin primærlege?

Mvh.

Takk for tips. Det er ikke mye som skyldes kjæresten min, men når ting går dårlig med henne blir humøret mitt dårligere og da får jeg litt negative tanker. Og det er de nagative tankene sammen med den personen jeg forandres til som jeg er redd. For noe av poenget er at jeg kjenner ikke helt meg selv sånn jeg er om dagen. Prossesen er startet og da har jeg fått ut en del gruff. Ved at jeg får ut noe, kommer der stadig nye ting.. Livet går videre..og kjæresten min er glad i meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...