Bims Skrevet 23. august 2002 Skrevet 23. august 2002 La merke til at jeg har fått en klump under haka, noe som har utviklet seg iløpet av den siste dagen nå. Hva er dette? Bør jeg gå til lege med dette? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 23. august 2002 Skrevet 23. august 2002 Pussig. En venninne av meg fikk det også i går. Skulle tro det var smittsomt. Skal høre om hun har funnet ut hva det var:-) 0 Siter
Bims Skrevet 23. august 2002 Forfatter Skrevet 23. august 2002 Pussig. En venninne av meg fikk det også i går. Skulle tro det var smittsomt. Skal høre om hun har funnet ut hva det var:-) Gjør det du Har tatt mandlene mine, så jeg tviler igrunn på at det er en bruskkjertel :/ 0 Siter
Amiga Skrevet 23. august 2002 Skrevet 23. august 2002 En fettkul kanskje? Legen kan nok fortelle deg hva det er. 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Gjør det du Har tatt mandlene mine, så jeg tviler igrunn på at det er en bruskkjertel :/ Det kan også være en hoven lymfekjertel. Er kulen øm og bevegelig, er det typisk. Gå til lege om du bekymrer deg! Sannsynligvis er det helt uskyldig. 0 Siter
Christian Anker, spesialist i allmennmedisin Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 Nyoppdagete kuler bør som hovedregel vurderes av lege med mindre kulen raskt forsvinner. Muligens er det en infisuert talgkjertel du har lagt merke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.