Gå til innhold

Test, test, osv:0)


Gjest Aandily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er Björk! Nyskapende, sær og avantgardistisk. Gjennomført i alt fra musikk, opptreden, klesdrakt og oppførsel. Du kan være hissig og uberegnelig, men det kjennetegner vel det kunstneriske lynnet?

KULT :)) Jeg digger Bjørk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ikke å eie talent ble det et interessant svar..:

Jennifer Lopez..

Men det er nok det nærmeste jeg kommer likhet med den baben *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er Björk! Nyskapende, sær og avantgardistisk. Gjennomført i alt fra musikk, opptreden, klesdrakt og oppførsel. Du kan være hissig og uberegnelig, men det kjennetegner vel det kunstneriske lynnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften. Det er jeg som er Madonna.

Du er Madonna! Popbransjens gudmor, ikke redd for å fornye deg og utfordre. Nå også med familien høyt prioritert. Onde tunger hinter om at du også er glad i makt og kontroll, men det får alle driftige damer høre.

Nå vurderer Madonna å finne senga. Hun trenger skjønnhetssøvnen sin:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Jennifer Lopez! Vakker og sensuell, vet å føre deg og forføre. Går ikke av veien for å vise frem andre fortrinn enn sangtalentet. Dansestegene er kanskje viktigere enn stemmeprakten, men de er til gjengjeld solide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Britney Spears! Hardtarbeidende, utfordrende, gudfryktig og mange gutters drøm. Noen vil også si vulgær og dobbeltmoralsk. Men det er de som ikke liker deg!

Noe så flaut og lite riktig. Idiotiske alternativer var det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, herregud! :-o

"Du er Britney Spears! Hardtarbeidende, utfordrende, gudfryktig og mange gutters drøm. Noen vil også si vulgær og dobbeltmoralsk. Men det er de som ikke liker deg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.

Usj, også jeg som aldeles ikke tror på Gud da *skuffa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og..

Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Madonna! Popbransjens gudmor, ikke redd for å fornye deg og utfordre. Nå også med familien høyt prioritert. Onde tunger hinter om at du også er glad i makt og kontroll, men det får alle driftige damer høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...