Gå til innhold

er det MULIG?????????????????


thinkerbell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

Ikke bare mulig, men helt normalt!

HVA har birdie med dette å gjøre?

trodde trafikk og sånt var mitt spesialområde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holdt jeg på å skrive *LOL* , men det skal jeg ikke gjøre ,fordi jeg vet at det må være surt for deg :-/

Men om det er mulig ? Veeeel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare mulig, men helt normalt!

HVA har birdie med dette å gjøre?

trodde trafikk og sånt var mitt spesialområde!

TAKK!

Ja det er vel ditt område, men det med betaling osv... det tenkte jeg birden kunne ta seg av...synes ikke du det var smart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holdt jeg på å skrive *LOL* , men det skal jeg ikke gjøre ,fordi jeg vet at det må være surt for deg :-/

Men om det er mulig ? Veeeel...

TAKK! Du har litt erfaring på det område du også?

Si meg tror du det nytter om man tilfeldigvis "glemmer" disse regningene bak et skap ..eller..hmmm..setter fyr på dem eller no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TAKK! Du har litt erfaring på det område du også?

Si meg tror du det nytter om man tilfeldigvis "glemmer" disse regningene bak et skap ..eller..hmmm..setter fyr på dem eller no.

Det nytter _ikke_ nei... Selv ikke når man får krav i svenske kroner...

*forbanner kronofogdmyndigheten i Kiruna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Går ut ifra at du andre gangen du blei stoppa bare rakte fram den første boten og sa: "Bare før det opp på samme regning, du!" ? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela1365380318

Nja, typen min er av smamme blodet. Han har som mål å alltid vare 10km over fartsgrensene, her om dagen ble han stoppet av politiet og fordi han ikke hadde belte på seg og smart som han var sa han "eg trodde dere skulle gi meg bot nå eg" politimannen var kul og sa bare, ja d et var vel nære på...

Senere på dagen ringte han, da var han uten belte igjen, kjørte for fort og brukte ikke hands free, argh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh. Da slipper jeg unna i dag da.. Takk!

Psst: godt at du lærer da;-)

Første gang jeg kjørte bil etter å ha tatt lappen kom jeg i to promillekontroller på et kvarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh. Da slipper jeg unna i dag da.. Takk!

Psst: godt at du lærer da;-)

Første gang jeg kjørte bil etter å ha tatt lappen kom jeg i to promillekontroller på et kvarter.

*grumphf*.. men takk for trøsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, typen min er av smamme blodet. Han har som mål å alltid vare 10km over fartsgrensene, her om dagen ble han stoppet av politiet og fordi han ikke hadde belte på seg og smart som han var sa han "eg trodde dere skulle gi meg bot nå eg" politimannen var kul og sa bare, ja d et var vel nære på...

Senere på dagen ringte han, da var han uten belte igjen, kjørte for fort og brukte ikke hands free, argh.

hæhæhæhæhæ! :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Går ut ifra at du andre gangen du blei stoppa bare rakte fram den første boten og sa: "Bare før det opp på samme regning, du!" ? ;o)

nesten... spurte om jeg kunne få litt rabatt siden jeg var så flink til dette (å få bot altså), men det fikk jeg ikke. Kan du skjønne det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flire* Hvordan klarte du det da?

Trøsteklem :)

TAKK!!! nei asså... man må jo komme seg frem i trafikken..sant? Sånne søndagskjørere har jeg UHORVELIG lite sans for.

*klemmer flat*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...